true
برای اتمام طرح های نیمه تمام وزارت راه و شهرسازی ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.
با توجه به کمبود بودجه عمومی برای تامین اعتبار طرح های مهم و استراتژیک از محل اوراق مشارکت، فروش سهام شرکت های دولتی و مازاد درآمد نفت نیز استفاده می شود.به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهندس احمد صادقی ضمن اعلام این مطلب افزود: بودجه سال ۹۱ شرکت ساخت و توسعه ۲۳ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال است که این میزان اعتبار با توجه به گستردگی و حجم طرح های در دست ساخت این شرکت کافی نیست و ما را نیازمند پیش بینی منابع دیگری جهت تامین اعتبار پروژه های در دست ساخت می نماید.
وی یادآور شد: طرح عظیم مهر ماندگار یکی از راهکارهای درست جهت شناسایی پروژه های مهم جهت تسریع در عملیات اجرایی آنها با تزریق اعتبارات از منابع گوناگون است تا پایان دولت دهم شاهد بهره برداری از این طرح های زیربنایی باشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای طرح عظیم مهر ماندگار را سبب شتاب در احداث ۴۳ هزار و ۴۵ کیلومتر شبکه راه آهن، آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی عنوان کرد..
وی یادآور شد: طرح عظیم مهر ماندگار یکی از راهکارهای درست جهت شناسایی پروژه های مهم جهت تسریع در عملیات اجرایی آنها با تزریق اعتبارات از منابع گوناگون است تا پایان دولت دهم شاهد بهره برداری از این طرح های زیربنایی باشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای طرح عظیم مهر ماندگار را سبب شتاب در احداث ۴۳ هزار و ۴۵ کیلومتر شبکه راه آهن، آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی عنوان کرد..
true
false
false
false