true
توربینC سکوی سروش به دست توانمند کارکنان تعمیرات منطقه بهرگان تعمیر و راهاندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، بار دیگر غرورآفرینان شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه عملیاتی بهرگان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موفق شدند با وجود تحریمهای گوناگون با کار و تلاش شبانهروزی خود توربین C سکوی سروش را تعمیر و به مدار بازگردانند.
مهندس رحیمیه رئیس عملیات تولید منطقه عملیاتی بهرگان در این زمینه اظهار داشت: این توربین به دلیل مشکلاتی که در قسمت SSS-CLUTCH آن پیش آمده بود از مدار خارج شده و باعث نبود توربین آماده به کار در سکوی سروش شده بود. به همین منظور کارکنان تعمیرات سکوی سروش موفق شدند با باز کردن موتورتوربین GT35 اقدام به تعمیرات آن نموده و در سه مرحله کاری توربین Cسکو را با هزینه بسیار ناچیز معادل ۲۰۰ هزار تومان راهاندازی نمایند.
وی افزود: این مراحل شامل فراهم کردن ابزار و اطلاعات فنی مورد نیاز، تعمیر قطعه معیوب و نصب و آمادهسازی آن بود که خوشبختانه کارکنان سختکوش تعمیرات توربین پس از رفع عیب از دیگر تجهیزات معیوب سیستمهای مختلف توربین توانستند، در روز ۱۴ شهریورماه توربین را با موفقیت استارت زده و در مدار قرار بدهند.
وی افزود: هماکنون پس از گذشت بیش از ۱۸ روز توربین C سکوی سروش بدون هیچ مشکلی با توان ۵ مگاوات به کار خود ادامه می دهد که جا دارد از همه دستاندرکاران این پروژه تشکر و قدردانی نمایم.
گفتنی است، چنین تعمیراتی را دو سال پیش شرکت سازنده خارجی بر روی توربین شماره دو سکو (GT35 B) با صرف هزینه ۱۵۰ هزار یورو انجام داده بود.
مهندس رحیمیه رئیس عملیات تولید منطقه عملیاتی بهرگان در این زمینه اظهار داشت: این توربین به دلیل مشکلاتی که در قسمت SSS-CLUTCH آن پیش آمده بود از مدار خارج شده و باعث نبود توربین آماده به کار در سکوی سروش شده بود. به همین منظور کارکنان تعمیرات سکوی سروش موفق شدند با باز کردن موتورتوربین GT35 اقدام به تعمیرات آن نموده و در سه مرحله کاری توربین Cسکو را با هزینه بسیار ناچیز معادل ۲۰۰ هزار تومان راهاندازی نمایند.
وی افزود: این مراحل شامل فراهم کردن ابزار و اطلاعات فنی مورد نیاز، تعمیر قطعه معیوب و نصب و آمادهسازی آن بود که خوشبختانه کارکنان سختکوش تعمیرات توربین پس از رفع عیب از دیگر تجهیزات معیوب سیستمهای مختلف توربین توانستند، در روز ۱۴ شهریورماه توربین را با موفقیت استارت زده و در مدار قرار بدهند.
وی افزود: هماکنون پس از گذشت بیش از ۱۸ روز توربین C سکوی سروش بدون هیچ مشکلی با توان ۵ مگاوات به کار خود ادامه می دهد که جا دارد از همه دستاندرکاران این پروژه تشکر و قدردانی نمایم.
گفتنی است، چنین تعمیراتی را دو سال پیش شرکت سازنده خارجی بر روی توربین شماره دو سکو (GT35 B) با صرف هزینه ۱۵۰ هزار یورو انجام داده بود.
true
false
false
false