true
![](https://ecopersian.ir/wp-content/themes/RabinStudio/images/none.png)
تئورى ها یا همان نظریه هاى کسب و کار در این بین نقش بسیار مهم و تاثیرگذارى در آسان شدن مسیر راه اندازى و رونق آن دارند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ،کسب و کار راه انداختن و رونق دادن به آن کارى سخت و دراز مدت به نظر مى رسد. البته مسلما انجام هر کارى سختى هاى خاص خودش را دارد و به ویژه مرحله شروع از همه سخت تر مى نماید، اما تا وقتى مى توان نظریه داد و برنامه ریزى کرد، چه باک از سختى کار. این نظریه ها حتى مى توانند در جوانب دیگر زندگى نیز مورد استفاده قرار گیرند.
۱ – آدم ها بهترین واکنش را نسبت به تئورى انگیزه نشان مى دهند.
۲ – تئورى هاى از پیش سنجیده شده را با تئورى هاى در حال ظهور به توازن برسانید.
۳ – منابع را خردمندانه انتخاب کنید.
۴ – اخلال گران نوآورى را بشناسیم.
۵ – سبک و سنگین کنید.
۶ – سرمایه خوب و سرمایه بد را تعریف کنید.
۷ – مراقب باشید زود، دیر نشود.
۸- در دام از این شاخه به آن شاخه پریدن گرفتار نشوید.
۹ – نیاز مشترى را دقیقا بشناسید.
۱۰ – فرضیه ها را پیش ازعملیاتى شدن تست کنید.
۱۱- قطعات یا مواد اولیه را خودتان تولید کنید ( از کسى نخرید ).
۱۲ – در هر کارى یک دست پنهان وجود دارد.
۱۳ – هدف خود را از اول بنویسید تا اشتباه نکنید.
۱۴ – به دنبال شکستن چارچوب ها باشید تا تئورى هاى جدید را کشف کنید.
true
false
false
false