true
ما سعی کردیم که مصرف کالای داخلی را فرهنگ سازی و شهروندان را تشویق به استفاده از کالاهای داخلی کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از فضاهای عمومی شهر به فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد:گفت: تولیدات داخلی بدون واسطه میتوانند برای گرفتن تابلو به سازمان زیباسازی مراجعه کرده و از تخفیف ۵۰ درصد پایه مصوب تابلوها بهرهمند شوند. مرتضی طلایی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ۴ مصوبه اصل ۵۰ درصدی پایه تابلوها که هر سال تعیین میشود تصویب شده و تولیدات داخلی بدون واسطه میتوانند به سازمان زیباسازی مراجعه کنند. وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از فضاهای عمومی شهر به فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد: ما سعی کردیم که مصرف کالای داخلی را فرهنگ سازی و شهروندان را تشویق به استفاده از کالاهای داخلی کنیم. وی اضافه کرد: ۲۰ درصد از سهمیه تبلیغات فضای جاری به تولیدات داخلی اختصاص داده شده که ۵۰ درصد به تخفیف تبلیغات در نظر گرفته شده است. طلایی در پایان گفت: ۵۰ درصد برای بیلبوردها و ۷۰ درصد عرشه پلها به سازمان زیباسازی شهر برای کالای برتر اختصاص داده میشود.
true
false
false
false