×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

کسب و کارها می‌توانند از طریق اینترنت به درآمدهای باورنکردنی دست یابند.

فیس‌بوک از محل تبلیغات به نمایش درآمده در سرویس News Feed خود، روزانه یک میلیون دلار درآمد دارد.

به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، این رقم معادل ۷۵ درصد درآمدهای فیس‌بوک از تبلیغات به نمایش درآمده در اخباری است که در گوشی‌های هوشمند ظاهر می‌شود.

این میزان درآمدزایی نسبت به ۹۰ روز پیش، چهار برابر شده است.

News Feed یک قالب داده است که برای کاربران پیگیر اخبار و اطلاعات به‌روز، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به تازگی فیس‌بوک از شیوه‌های دیگری برای افزایش درآمدهای ناشی از تبلیغات دست زده که Sponsored Stories از آن جمله است.

سندبرگ (Sandberg) مدیر امور اجرایی فیس‌بوک، Sponsored Stories را شالوده راهبرد کسب درآمد فیس‌بوک از راه دستگاه‌های همراه خوانده است.

با این حال برخی گروه‌های نظارتی این تبلیغات را ناقض حریم خصوصی کاربران دانسته‌اند و چندی پیش فیس‌بوک پذیرفت بابت این موضوع، ۲۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

طبق گزارش‌ها، در سه ماهه منتهی به ماه اکتبر، فیس‌بوک دارای ۱.۰۱ میلیارد کاربر فعال بوده است.

ایتنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false