true
فرمانده و اعضای شورای حوزه دو بسیج کارمندی شهید مدنی (ره) با حضور در اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با مدیر کل تأمین اجتماعی استان دیدار کردند.
به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه بیش از ۵۳ درصد از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، ارائه خدمات سریع و آسان به مخاطبین و ذینفعان را از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی در طی سال های اخیر دانست و اذعان داشت: نحوه ارائه خدمات سازمان، با توسعه خدمات غیرحضوری طی دهه اخیر بویژه پس از شیوع بیماری کرونا، تحولی چشمگیر داشته و در حال حاضر بسیاری از خدمات حوزه مشتریان به صورت غیرحضوری قابل ارائه است.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، حذف اعتبار دفاتر درمانی، ثبت درخواست غیرحضوری بازنشستگی، ثبت غیرحضوری شماره حساب بازنشستگان و مستمری بگیران، صدور غیرحضوری گواهی کسر اقساط معوق و … را از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در ماه های اخیر عنوان کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی به جهت تنوع و وسعت خدمات، با طیف گسترده ای از آحاد جامعه در ارتباط بوده و به حجم بالایی از مراجعات پاسخگو است که این پاسخگویی، مستلزم توان کارشناسی و تخصص اداری و حرفه ای بالای کارکنان است و این مهم با تدوین برنامه های آموزشی در دستور کار اداره کل استان قرار گرفته است.
سمساری، با بیان اینکه، تعهدات سازمان تامین اجتماعی در قبال ذینفعان در این استان ماهانه بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران، ماهانه ۴۷۶ میلیارد تومان بابت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در استان پرداخت می شود.
رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه اصول علمی حتی در چینش همکاران در واحدهای اجرایی مبنای عمل قرار می گیرد،اذعان داشت :تأمین و تضمین امنیت و آسایش شغلی نیروی کار و تولید کشور از کارکردهای سازمان تأمین اجتماعی است و در این راستا قوانین و مقررات مترقی در حوزه تأمین اجتماعی تدوین شده و اجرایی می شود.
وی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مخاطبین در کنار ارائه خدمات مقرر در قانون را بسیار حائز اهمیت دانست و افرود: علیرغم ابتلای بالغ بر ۱۵ درصد همکاران به بیماری کرونا از زمان شیوع این بیماری، هیچ خللی در روند ارائه خدمات به مشتریان پیش نیامده و همکاران، با توان مضاعف پاسخگوی مراجعین هستند.
سرهنگ فرهادی، فرمانده حوزه دو بسیج کارمندی شهید مدنی(ره) نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات سریع و آسان به مخاطبین، همدلی و همراهی مردم در عبور از شرایط اقتصادی و اجتماعی حاضر و مقابله با بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: کمک های مومنانه مردم، اقدامی در جهت کاهش آلام قشر نیازمند و آسیب دیده از کووید ۱۹ است که در استان آذربایجان شرقی، با مشارکت مردم محقق می شود.
true
false
false
false