استفاده از استارت آپ ها برای افزایش تقاضا در بازار مسافر؛ مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: استان اصفهان همواره مبدا حرکت های خلاقانه در حوزه حمل ونقل مسافر بوده و امروز نیز باید ماموریت خود در این رابطه را ایفا کند.
به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، داریوش باقرجوان در کمیته راهبردی حمل ونقل مسافر که به میزبانی استان اصفهان انجام شد، اظهار کرد: صنعت حمل ونقل مسافر درون شهری با ظهور استارت آپ ها تغییر کردند و دیر یا زود این تغییرات به صنعت حمل ونقل مسافر برون شهری نیز خواهد رسید.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت استارت آپ ها در صنعت حمل ونقل مسافر برون شهری با حضور فعالین این صنف می تواند راهگشای بخشی از بازار از دست رفته مسافر حمل ونقل عمومی کشور باشد.
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای خاطرنشان کرد: استارت آپ ها می توانند با تکیه بر اطلاعات کاربران و با ایجاد تقاضا و دسترسی آسان برای مردم، ضررو زیان ناشی از دست رفتن بازار حمل ونقل مسافر ایران را تا حدودی جبران کنند.
وی با بیان اینکه اصفهان جایگاه ویژه و ممتازی در حوزه ایجاد تغییرات اساسی و مثبت در صنعت حمل ونقل مسافر داشته است، گفت: اصفهان موتور محرکه صنعت حمل ونقل مسافر کشور است و انتظار داریم این تغییرات دیدگاه از اصفهان و شرکت های اصفهانی آغاز شود.
باقرجوان همچنین پس از شنیدن نظرات و راهکارهای تشکل های صنفی برای برون رفت از شرایط موجود اظهار کرد: کمیته های راهبردی با حضور تشکل ها و به منظور ترسیم نقشه راه وتوسعه این صنعت تشکیل می شوند.
وی از پیگیری مسائل مربوط به نظام نرخ گذاری بلیط اتوبوس، رانندگان، لاستیک و … خبر داد و خواستار حمایت و همراهی تشکل های صنفی برای اخذ تصمیمات صحیح برای اجرا شد.
در این جلسه همچنین نماینده تشکل های صنفی نظرات تخصصی خود را در رابطه با مسائل ومشکلات صنعت حمل ونقل مسافر اعلام کردند.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین صبح امروز با حضور در پایانه های مسافربری کاوه و صفه اصفهان ضمن بازدید از این پایانه ها با فعالین این صنف گفت و گو کرد.