×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد

به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آن ها در دوران شیوع ویروس کرونا، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.


به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.

 
بر اساس این گزارش، در این سیستم، مشتریان می توانند از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آن ها اعلام  می شود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند. 


گفتنی است، در این سیستم مشتریان از طریق تماس با شماره  ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۲  را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعب، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آن ها ارسال می شود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام می شود. ساعت تماس مشتریان با این مرکز ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است. 

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false