![دانش و اطلاعات سازمانی به روز، رمز موفقیت و ارتقاء و پذیرش دانش و اطلاعات سازمانی به روز، رمز موفقیت و ارتقاء و پذیرش](https://ecopersian.ir/wp-content/uploads/2020/12/ed34rda.jpeg)
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رمز موفقیت وارتقا و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی این است که از دانش روز، رویدادها، قوانین و مقررات سازمانی اطلاع کافی و درست داشته باشیم.
به گزارش اکوپرشین به نقل از خبرنگار آیهینا، سید مهدی میرشاه ولد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، بیان کرد: اطلاع رسانی همراه با آگاهی و دانش از موضوعات مهمی است که باید در بحث اطلاعات و ارتباطات مورد توجه جدی قرار گیرد. از طرفی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات باید از اطلاعات و آگاهی درست برخوردار شوند و این مهم بدون داشتن دانش مبانی علمی بیمه سلامت ، اطلاعات اجرائی، دستورات بالادستی و مقررات جاری سازمان امکانپذیر نیست.
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: باید بتوانیم با اطلاع رسانی درست از حقوق مخاطبین، مطالبه به حق برای جامعه هدف از جمله بیمهشدگان و ارائه دهندگان خدمات و کارکنان را ایجاد کنیم.
وی به افکار سنجی و بررسی نظرات بیمهشدگان و ارائه دهندگان خدمات اشاره کرد و افزود: بخش های موازی در خصوص جمع بندی اطلاعات بیمهشدگان از جمله ۱۶۶۶، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و روابط عمومی که این وظیفه را بر عهده دارند، نیازمند همگرایی است که بتوانیم اطلاعات را به درستی تجمیع و تجزیه تحلیل کنیم و خروجی آن را دراختیار مدیریت ارشد سازمان بیمه سلامت قرار دهیم تا از این اطلاعات در تصمیماتشان استفاده کنند.
میرشاه ولد گفت: در خصوص ارتباطات بین الملل نیز میتوان از تجربیات موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه بهره گرفت و در اختیار حوزه تخصصی و مدیریت کلان سازمان قرار دهیم. یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در حوزه بینالملل این است که بتوانیم ارتباطات درست را از مجاری درست و البته قانونی با سازمانهای بیمه گرپایه در دنیا که دارای تجربیات موفقی هستند و نهادهای بینالمللی در حوزه سلامت از جمله سازمان جهانی بهداشت برقرار کنیم و اطلاعات جهانی در خصوص بیمه سلامت و فعالیت های این حوزه را در اختیار مجموعه فنی قرار دهیم.
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان افزود: باید هماهنگی کامل، همراهی درست و پشتیبانی در خصوص اطلاعرسانی به موقع و هدفمند با مدیریت ارشد سازمان را در اولویت قرار دهیم . اولویت ما در اطلاع رسانی عمق دهی به اخبار، اطلاعات و اخبار به موقع است و باید تلاش کنیم در کنار مدیریت، پشتیبانی به موقع و درستی را برای آماده سازی شرایط اجرا و بعضا در مسیر اجرا برای تسهیل فعالیت ها داشته باشیم./۳۳