استاندار استان مرکزی گفت: یکی از شاخصترین اقدامات دولت، اجرای طرح تحول سلامت بود که بیمه سلامت نیز در راس این طرح بزرگ قرار دارد و به همین واسطه بسیاری از افرادی که تحت پوشش بیمه نبودند، توانستند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.
به گزارش اکوپرشین به نقل از پایگاه خبری بیمه سلامت؛ سید علی آقازاده درباره خدمات سازمان بیمه سلامت دراستان مرکزی افزود: در ۴ سال اخیر در استان مرکزی شاهد فعالیتهای مناسب بیمه سلامت بودیم که منجر به ایجاد رضایت مندی عمومی شده است. یکی از رضایت مندیهای مردم از عملکرد دولت، اجرای پوشش بیمه سلامت محسوب میشود که گام بزرگی در ایجاد سلامت روان و جسم مردم در شرایط سخت اقتصادی است.
وی ادامه داد: البته مشکلاتی در زمینه خدمات وجود داشت که این موارد به مدیرعامل سازمان بیمه سلامت منتقل و دستور رفع این موارد داده شده است. در مجموع عملکرد بیمه سلامت، سازنده، قابل قبول و مناسب است.
استاندار استان مرکزی درباره ارائه خدمات الکترونیک در نظام سلامت بیان کرد: روند ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان در دو سال اخیر تسریع و در نتیجه منجر به کاهش رفت و آمدها شده است. پس از شیوع کرونا، روند این موضوع پرشتابتر شده است. اگر این روند ادامه داشته باشد، در امور بیمهای میتوانیم حداقل مراجعه را به مراکز بیمه سلامت داشته باشیم.
آقازاده اظهار کرد: تحقق خدمات الکترونیک در نظام سلامت میتواند در راستای تحقق بیشتر دولت الکترونیک و کاهش مراجعهها به مراکز درمانی و بیمهای باشد.