×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
موافقت با اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰

موافقت با اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰، نشست مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، قائم مقام، اعضای هیئت عامل و معاونین این سازمان، نمایندگان اعضای مجمع نمایندگان سازمان حسابرسی برگزار و گزارشی از اهداف، برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشت با اشاره به هزینه بالای نگهداری راه‌ها افزود: تنها با منابع دولتی امکان نگهداری راه وجود ندارد، شبکه شریانی کشور به تدریج در حال فرسودگی است.

بنابر این باید راهکاری برای افزایش درآمد و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش‌بینی شود .

بر اساس این گزارش محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گزارشی جزئیات اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

وی افزود: هزینه های این سازمان برای نگهداری راه‌ها نسبت به درآمد سازمان همخوانی ندارد و پیشنهاد افزایش بودجه داده شد که مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه های این سازمان برای راهداری زمستانی و نگهداری و ایمن‌سازی راه‌ها یادآور شد و افزود: از بودجه جاری سازمان برای هزینه کرد راهداری زمستانی از جمله اجاره ماشین آلات راهداری، سوخت، روغن، لاستیک و لوازم یدکی ماشین‌آلات راهداری استفاده می‌شود.

این گزارش می‌افزاید در این نشست مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن طرح اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ این سازمان گزارشی از اهداف و برنامه‌های بودجه سال۱۴۰۱ نیز ارائه شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false