×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کسب نشان عالی و جایزه مروج برتر توسط ذوب آهن اصفهان

کسب نشان عالی و جایزه مروج برتر توسط ذوب آهن اصفهان، ذوب آهن اصفهان موفق شد در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نشان عالی و جایزه مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب نماید و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان نماینده شرکت این نشان و جایزه را دریافت نمود .

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان‌ها و صنایع کشور ۲۶ مهرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد .

فلیپ بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان‌های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی، یاری‌رسان باشد.

نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی+اکوپرشین
نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

پرفسور وی آن ویزر رئیس سازمان بین المللی مسئولیت اجتماعی و رئیس انجمن بین المللی مسئولیت اجتماعی صنفی نیز در سخنرانی ویدئویی‌، پرداختن به مسئولیت اجتماعی را در یک برنامه بلند مدت برای سازمان ها‌، ضروری دانست و گفت : روابط عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسئولیت اجتماعی‌، به صورت هدفمند و سودمند ایفا کند.

هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران و علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران نیز از دیگر سخنرانان این جشنواره بودند .

ذوب آهن اصفهان با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت کشور‌، پیشگام و پیشرو صنایع کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی محسوب می شود که برخی از فعالیت‌های ذوب آهن در این حوزه مشتمل است بر مشارکت در توسعه صنایع کشور‌، آموزش نیروهای متخصص و ماهر برای کلیه صنایع کشور، پشتیبانی فنی و اعزام نیرو در دوران حماسه سازی مردم ایران در دفاع مقدس‌، مشارکت در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کشور از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت‌، تاسیس بیمارستان شهید مطهری و ارائه خدمات درمانی به جامعه که در دوران شیوع بیماری کرونا نیز تداوم یافت، کمک به توسعه عمرانی و زیرساخت‌های منطقه‌، تولید محصولات مورد نیاز جامعه و…

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false