×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نهاده‌های دامی به کشور رسید؛ سازمان بازرسی خبر نداشت!+فیلم

نهاده‌های دامی به کشور رسید؛ سازمان بازرسی خبر نداشت!، با وجود گزارش سازمان بازرسی کشور مبنی بر عدم واردات نهاده‌های دامی کشور، مدیرعامل اتحادیه دامدارن ایران اعلام کرد مرحله جدید واردات نهاده‌های دامی از ۳ هفته پیش آغاز شده است. بنابراین گزارش تیر دلالان و سودجویان با حاشیه‌سازی در فضای مجازی به سنگ خورد.

به گزارش  پایگاه خبری اکوپرشین: کشور مجتبی عالی مدیرعامل اتحادیه دامداران ایران که شخصا از روند ورود نهاده‌های دامی به کشور بازدید کرده گفت: از حدود ۳ هفته پیش مرحله جدید واردات نهاده‌های دامی آغاز شده و ما در بندر امیر آباد جهت نظارت بر بارگیری ذرت حضور پیدا کردیم. ۳۰ هزار تن ذرت وارد شده توسط شرکت آریو تجارت سهیل -تحت نظر سازمان تعاون روستایی– با سرعت تمام در حال بارگیری و ارسال به سراسر کشور است.

وی افزود: دامدارن به شایعات فضای مجازی توجه نکنند چراکه بارگیری نهاده‌ها در بندر نوشهر و انزلی هم آغاز شده است.

عالی با اشاره به اینکه بارگیری نهاده‌های دامی در جنوب کشور هم آغاز شده گفت: در سایر بنادر جنوبی کشور هم  بارگیری سویا ادامه دارد و هر کجا نیاز باشد برای نظارت و پیگیری مطالبات دامداران حضور پیدا می کنیم.

بر اساس این گزارش واردات نهاده‌های دامی از مسیری جدید آغاز شده و‌ دلالان و سودجویانی که موقعیت خود را در خطر دیدند با فضا سازی و دادن اطلاعات غلط به نهادهای نظارتی و قضایی قصد حاشیه‌سازی برای وزارت جهاد کشاورزی را دارند غافل از اینکه نهاده‌های دامی وارد کشور شده و در حال توزیع به سراسر کشور است.

۳۰ هزار تن ذرت وارد شده توسط شرکت آریو تجارت سهیل سازمان تعاون روستایی با سرعت تمام در حال بارگیری و ارسال به سراسر کشور است

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false