×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توسعه زنجیره تولید چادرملو با هم‌افزایی

توسعه زنجیره تولید چادرملو با هم‌افزایی؛ بی‌تردید با هم‌افزایی میان ارکان شرکت تلاش خواهیم کرد این زنجیره را توسعه بخشیم.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین، مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان این مطلب در مراسم معارفه خویش، اظهار داشت: موفقیت‌های چادرملو مرهون تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان متعهدی است که طی سال‌ها توانستند با حرکت به سمت توسعه پایدار، زنجیره تولید در این شرکت را تکمیل کنند و این نقطه قوت چادرملو است.

به‌دنبال تغییرات ایجاد شده در ترکیب هیأت مدیره چادرملو و انتخاب امیرعلی طاهرزاده عضو جدید هیات مدیره و انتصاب وی به‌عنوان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مراسم تودیع ناصر تقی‌زاده و معارفه طاهرزاده برگزار شد.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، طاهرزاده در این مراسم خاطرنشان کرد: بی‌تردید با هم‌افزایی میان ارکان شرکت تلاش خواهیم کرد این زنجیره را توسعه بخشیم، چراکه این تکلیفی برعهده ما است تا با تداوم مدیریت اصولی تدوین شده در این شرکت برای حفظ اعتماد و امانتی که به ما سپرده شده است، تلاش کنیم و امیدواریم با گام برداشتن در راه توسعه اقتصادی بتوانیم در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز مثمر ثمر واقع شویم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false