×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
قهرمانی والیبال تیم دانشجویان نیروهای مسلح

قهرمانی والیبال تیم دانشجویان نیروهای مسلح، تیم والیبال دانشجویان نیرو‌های مسلح وارتش جمهوری اسلامی ایران مدال طلای والیبال را در مسابقات سن پترزبورگ کسب کرد‌.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: در ادامه مسابقات دانشجویان نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، تیم والیبال کشورمان در فینال با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان مسابقات یعنی روسیه را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

پیش از این کاروان کشورمان در رشته شنا مدال نقره ۱۰۰ متر شنای کرال سینه، مدال برنز ۵۰ متر قورباغه و برنز تیمی ، در رشته جهت یابی با کسب مدال برنز ، در دو و میدانی یک مدال نقره ، در پرش ارتفاع ، یک برنز و در رشته تیراندازی هم ۲ مدال برنز تفنگ تیمی آقایان را کسب کرده بود.

گفتنی است این رقابت‌ها در ۷ رشته ورزشی تیراندازی، دو و میدانی، شنا، والیبال، بیاتلون تابستانی (دوگانه)، پنجگانه نظامی و جهت یابی در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری است که کاروان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با شرکت در ۶ رشته با ۲۰ کشور به رقابت می‌پردازند.

در پایان خاطر نشان می‌شود: این رقابت‌ها از ۱۳ لغایت ۲۱ مرداد ماه سال جاری در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری است و دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در با ۴ تیم شنا، والیبال، جهت یابی و پنجگانه نظامی در قالب کاروان نیرو‌های مسلح در این تورنمنت بین المللی حاضر شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false