×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
راه پیشرفت کشور از روستاها می‌گذرد

راه پیشرفت کشور از روستاها می‌گذرد، عبدالرحیم پدرام رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برگزاری همایش حکمرانی روستایی و تسهیل گری را در راستای اهداف عالی وزارت کشور مبنی بر توسعه روستایی خواند.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از روستاآنلاین: عبدالرحیم پدرام رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برگزاری همایش حکمرانی روستایی و تسهیل‌گری را در راستای اهداف عالی وزارت کشور مبنی بر توسعه روستایی خواند و بیان داشت: بدون شک توجه به توسعه روستایی می‌تواند توسعه شهرستان، سپس استان و در نهایت کشور را در بر داشته باشد و از این نظر نقش بسیار حساسی را در توجه و برنامه‌ریزی برای توسعه روستاها در وزارت کشور در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: در این همایش که اولین دوره آموزشی ویژه مدیران دولتی دستگاه‌های مربوط به روستاها و تسهیل‌گران روستایی غیردولتی است، سعی شده تا به آموزش فرماندران، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی روستا، ائمه جماعات و روحانیون روستاهای کشور بپردازیم.
پدرام خاطر نشان کرد: این دوره از امروز شنبه، ۲۹ مردادماه و به مدت ۴ روز برگزار می‌شود و در آن وزیر محترم کشور، استاندار قم، آیت‌الله اعرافی (مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور) و جمعی دیگر از مسئولان کشوری برای مدعوین به سخنرانی می‌پردازند.
وی در پایان بیان داشت: قرار است از هر استان شرکت کننده در این دوره، ۲ نفر به عنوان مربی انتخاب شوند که بعد از طی دورۀ تربیت مربی تکمیلی، این افراد بعداً برای سایر همشهری‌های خود در استان‌ها نیز به ترویج دوره‌های آموزشی بپردازند.
گفتنی است؛ اولین دوره آموزشی ویژه فرمانداران،مدیران کل دفتر امور روستایی، بخشداران، روحانیون و دهیاران با عنوان حکمرانی روستایی و مبانی تسهیل‌گری از شنبه ۲۹ مرداد ماه تا سه شنبه اول شهریور ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false