×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پاویون ایران در نمایشگاه «فارمتک» مسکو

نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» از یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۱ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می­ شود. این نمایشگاه ازمعتبرترین و بزرگ­ ترین نمایشگاه ­های صنعت دارو در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین این نمایشگاه بزرگ­ترین نمایشگاه تجهیزات، مواد اولیه و فناوری‌های تولید دارو در روسیه و کشورهای مشترک­ المنافع است که هر ساله در مسکو و در مساحتی به وسعت ۱۹۶۷۵ متر مربع برگزار می‌گردد. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته ­بندی دارویی ایران نیز مانند ادوار و سال ­های گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

مریم خلیلی مدیرروابط بین الملل سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته ­بندی دارویی ایران در این ­باره گفت: نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» ازمعتبرترین وبزرگترین نمایشگاه ­های صنعت دارو در جهان است. این گردهمایی بین ­المللی بزرگ­ترین تولیدکنندگان، خریداران، فروشندگان و همچنین داروسازان را از سرتا سر جهان گرد یکدیگر جمع می­ کند و آخرین نوآوری­ ها و سبک ­های  شکل­ دهنده این بخش را ارائه می ­دهد. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته­ بندی دارویی ایران مانند سال ­های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد تا به معرفی بهتر تولیدات شرکت­ های دارویی ایران در بازارهای جهانی کمک کند.

مدیر روابط بین ­الملل سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی ایران در ادامه افزود: این سندیکا پاویونی به مساحت ۵۰ متر مربع در این نمایشگاه  دارد که این فضا در اختیار برخی از شرکت­ های بزرگ عضو سندیکا قرار داده شده است.

فرصت همکاری گسترده برای زنجیره دارو

نمایشگاه داروسازی مسکو در حوزه مواد موثره دارویی، مواد شیمیایی و محصولات بسته ­بندی جایگاه تجاری ایده­ آلی را برای جمع­ بندی پیشرفت­ های صورت گرفته در طول سال گذشته و بحث بر سر چشم اندازهای آینده صنعت داروسازی، تجهیزات داروسازی و شرکت ­های دارویی فراهم می­ آورد. هر ساله نمایندگانی از تمام بخش­ های صنعت داروسازی شامل: مواد موثره، مواد شیمیایی، محصولات بسته­ بندی، تجهیزات داروسازی، شرکت­ های دارویی و… همچنین وزارت بهداشت کشورهای مختلف از نمایشگاه داروسازی مسکو حضور می­ یابند و از آن بازدید می ­کنند. این نمایشگاه فرصت­های همکاری گسترده­ای را برای کل زنجیره دارو فراهم می­کند.

معرفی بهتر شرکت های تولیدی دارویی ایران با نشریه تخصصی «اکسپورت مارکتینگ»

مریم خلیلی در پایان اظهار داشت: برای معرفی بهتر شرکت ­های تولیدی دارویی ایران که امکان حضور مستقیم در این رویداد را ندارند، نشریه تخصصی اکسپورت مارکتینگ «Export Marketing» در تیراژ بالا و با چاپ نفیس به منظور توزیع رایگان در محل برگزاری غرفه سندیکا و بین شرکت­ های حاضر در نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» به زبان انگلیسی تهیه شده است. این نشریه که به معرفی مدیران و شرکت­ های بزرگ داروسازی ایرانی اختصاص دارد، در تمامی رویدادهای معتبر جهانی توسط موسسه آلند چاپ و توزیع می­ گردد.

علاقمندان جهت اطلاع از شرایط معرفی شرکت و محصولات دارویی خود در کتاب اکسپورت مارکتینگ «Export Marketing» و یا حضور و بازدید از نمایشگاه «فارمتک» مسکو، می­ توانند با دبیرخانه روابط­ عمومی سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته ­بندی دارویی ایران و با شماره تلفن­ های: ۸۸۸۹۷۱۳۰ ۰۲۱ و ۸۸۹۱۵۹۴۲ ۰۲۱ و ۸۸۹۱۵۹۳۳ ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false