×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فارمکس۲۰۲۲، نمایش عظمت و پویایی فعالین صنعت دارو بود

دکتر مژدهی آذر، پیشکسوت دارو سازی کشور با بازدید از نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۲ در روز افتتاحیه، این نمایشگاه را یکی از مهم ترین رویدادهای حوزه دارو در کشور دانست. دکتر رهبرمژدهی آذر گفت : برپایی این نمایشگاه نوید بخش موفقیت های بیشتری برای ایران خواهد بود. وی اظهار کرد: فارمکس۲۰۲۲، نمایش عظمت و پویایی فعالین صنعت دارو است.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از فارما نیوز، دکتر رهبر مژدهی آذر، پیشکسوت دارو سازی کشور و عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، درباره مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی فارمکس۲۰۲۲، گفت: «تصور دیگری از نمایشگاه داشتم . اما با حضور در نمایشگاه تصویر دیگری پیدا نمودم! بنده یکی دو نمایشگاه در خارج از کشور را قبلا دیده بودم. تصور می کردم که ما نمی توانیم آن عظمت و پویایی را داشته باشیم».

دکترمژدهی آذر، نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۲ را حیرت انگیز خواند. وی گفت: «فضای نمایشگاه، حضور چشم گیر شرکت های تولیدی مواد اولیه، مواد شیمیایی، محصولات بسته بندی دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی، نهادهای مالی همراه با حضور نمایندگان چندین کشور هم­جوار و غیرهم­جوار و شخصیت های برجسته دولت و کارشناسان امور دارو در نمایشگاه همه و همه حاکی از شکوه و عظمت این نمایشگاه بود که به انسان غرور و افتخار منتقل می نمود».

پیشکسوت دارو سازی کشور، به برگزار کنندگان و دست اندرکاران این نمایشگاه برای کسب چنین موفقیتی، تبریک گفت. رهبر مژدهی آذر اظهار کرد: «به جرات می توان گفت برگزاری این نمایشگاه یکی از مهم ترین رویدادهای حوزه دارو در کشور است. این نمایشگاه می تواند موفقیت های بیشتری را برای کشور عزیزمان ایران رقم بزند».

منبع خبر : فارما نیوز
true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false