×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
یکم آذر، آغاز جانمایی غرفه‌های نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۳

مریم خلیلی مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فارمکس گفت: جانمایی غرفه‌های پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس (۲۰۲۳ pharmex) از یکم آذر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از فارما نیوز، مدیرعامل موسسه آلند – مجری برگزارکننده نمایشگاه های فارمکس در ایران – از آغاز جانمایی غرفه های نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۳ از اول آذر ماه امسال خبر داد.

مریم خلیلی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب مشارکت‌کنندگان در دوره قبل و چهارمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ( فارمکس ۲۰۲۲) افزود: با توجه به افزایش درخواست شرکت های داروسازی و تولید کنندگان مکمل، بنا به تصمیم ستاد این نمایشگاه، از این پس علاوه بر حوزه های حاضر در دوره های قبلی، فضای ویژه ای به شرکت های داروسازی و مکمل ها در پنجمین رویداد بین المللی دارویی فارمکس اختصاص خواهد یافت.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فارمکس۲۰۲۳ در گفتگو با فارما نیوز بیان کرد: در این راستا به دلیل استقبال بسیار گسترده شرکت های داخلی و بین المللی و به دلیل محدودیت مکانی، اولویت جانمایی برای شرکت هایی است که در سایت  www.pharmex.me   نسبت به تکمیل مدارک و فرم های ثبت نام زودتر اقدام کنند.

پنجمین رویداد بزرگ دارویی فارمکس در مرکز نمایشگاهی مدرن ایران مال تهران به مساحت حدودا ۴۵۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و همچنین اضافه نمودن ۱۵۰۰۰ متر لابی اصلی ورودی مرکز نمایشگاهی، از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ و همزمان با روز دارو ساز و روز پزشک برگزار می شود.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با موسسه آلند ( دبیرخانه پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس) به شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۹۱۵۹۳۳ و ۰۲۱۸۸۹۱۵۹۴۲ تماس حاصل نمایند و یا به وب سایت http://www.pharmex.meمراجعه کنند. از سوی دبیر خانه نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۳ روز اول آذر ۱۴۰۱ آغاز جانمایی غرفه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false