×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رتبه یک نیروگاه سرو چادرملو در شاخص تولید انرژی

رتبه یک نیروگاه سرو چادرملو در شاخص تولید انرژی؛ براساس ارزیابی سالانه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو در معیار شاخص نرخ انرژی قابل تولید، رتبه اول را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین، براساس ارزیابی سالانه شرکت مدیریت شبکه برق ایران و برای چندمین بار در سال‌های اخیر، نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو در بین نیروگاه‌های حرارتی کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در معیار شاخص نرخ انرژی قابل تولید، رتبه اول را کسب کرد.

این رتبه بیانگر کسب بالاترین درآمد نسبت به دیگر نیروگاه‌ها به‌ازای هر مگاوات توان قابل تولید است.

نیروگاه سیکل ترکیبی سرو در چهار سال گذشته و البته در فصول چهارگانه سال ۱۴۰۰ نیز توانسته در بیشتر شاخص‌های شرکت مدیریت برق ازجمله در شاخص نرخ انرژی قابل تولید در بین نیروگاه‌های کشور، رتبه خوبی را کسب کند.

بنابر این اعلام، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی سرو چادرملو که هر سه واحد حرارتی و بخار آن از سال ۱۳۹۵ وارد مدار شده است هم‌اکنون از تمام ظرفیت خود به‌طور کامل استفاده می‌کند و توانسته در این سال‌ها همکاری مطلوب و موثری با شرکت مدیریت شبکه برق ایران داشته باشد.

کلنگ احداث این نیروگاه در سال ۱۳۹۱ در کنار مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو در ۲۵ کیلومتری شهرستان اردکان به زمین زده شد و دارای دو واحد ۱۶۶ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.  

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false