×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ضرورت تامین زیرساختها، همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی

ضرورت تامین زیرساختها، همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی، دکتر محمود صلاحی رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه بررسی طرح‌های توسعه شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با اشاره به اهمیت توسعه طرح‌های زنجیره فولاد در کشور گفت: توسعه صنعت در هر منطقه ای می‌تواند مشکلات و مزایایی برای مردم درپی داشته باشد که بخشی از پیامدهای آن اجتناب ناپذیر است، اما درصورت  پیش بینی و تأمین زیر ساختها از جمله آب، برق، راه و گاز و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی، نه تنها از بروز مشکلات پیشگیری خواهد شد، بلکه موجب توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار نیز می‌گردد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی چادرملو، دکتر صلاحی همچنین چابکسازی شرکت‌ها را از جمله عوامل افزایش بهره وری و راندمان تولید عنوان کرد و افزود: ارتقاء توان و دانش نیروهای موجود در هر شرکتی بر جذب نیرو  و  افزایش کمی پرسنل ارجح و منطقی‌تر است‌. لذا به کار گیری نیروهای کیفی مهمترین عامل رشد یک ساختار تولیدی است .

وی از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت که طی سال جاری در جهت افزایش بهره وری و سودآوری شرکت تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس همین گزارش ، در این جلسه پس از توضیحات مهندس طاهر زاده مدیر عامل چادرملو در خصوص عملکرد و شرایط فعلی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه چادملو با دارا بودن اکثریت سهام آن، مهندس علیرضا رحیم، مدیر عامل این شرکت درگزارش مبسوطی به تشریح طرح‌های در دست توسعه سرمد پرداخت و گفت: خوشبختانه مراحل عملیاتی شدن طرح ساخت کارخانه ۶۰۰ هزار تنی شمش فولادی  این شرکت پس از چند سال توقف هم اکنون در حال اجراست و ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین طرح احداث واحد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتنی آهن اسفنجی و و طرح کلاف میلگرد با ظرفیت ۴۵۰ هزارتن در سال را از جمله پروژه‌های در حال اجرای این شرکت عنوان کرد و روند اجرایی آنها را نیز مطلوب دانست .

گفتنی است شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد در ۱۵ کیلومتری شهرستان ابرکوه در استان یزد واقع شده است و در حال حاضر سالانه ۴۵۰ هزارتن انواع میلگرد تولید می‌نماید .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false