×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توسعه صنعت بیمه در قیاس با دهه های گذشته از سرعت بالایی بهره مند شده است

ظرفیت صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور بیش از این است که مردم از خدمات و محصولاتش بهره می برند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در برنامه تهران ۲۰ سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: دیجیتال سازی در صنعت بیمه نهادینه سازی شده و هر گونه خدمت و محصول جدید در چارچوب الکترونیک محوری و تسهیل گری ارائه خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی از طرح های “بیمانی”، “کروکی آنلاین”، “سوئیچ بیمه” و “سامانه کنترل تخلفات” به عنوان پروژه های مهم نهاد ناظر صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: این پروژه ها با همکاری نهادهای ذیربط نظیر راهنمایی و رانندگی و دستگاه های دیگر به مرحله اجرا درمی آید که علاوه بر اهمیت آن در افزایش ضریب نفوذ بیمه به ساده سازی خدمات بیمه ای نیز منتهی خواهد شد.

رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در صنعت بیمه از اصلاح آیین نامه ها در این خصوص خبر داد و اظهار داشت: سرمایه گذاری های مستقیم و غیرمستقیم از سوی صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در کنار این سرمایه گذاری ها، ریسک های خرد و کلان هم تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترده تر شدن پوشش بیمه پس از تاسیس صندوق بیمه حوادث همگانی (ساختمان) به مساله خسارات زلزله خوی پرداخت و تصریح کرد: از لحظات نخست حادثه همکاران ما در صندوق خسارات همگانی و مسئولان صنعت بیمه در محل حادثه حضور یافتند و ضمن انجام تعهدات قانونی به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداختند.

مهندس بهزادپور با تشریح آیین سه شنبه های نوآوری در نهاد ناظر صنعت بیمه از تاسیس شش شرکت در سال گذشته و فاصله معنادار آن با چهار شرکت در یک دهه پیش از آن اشاره کرد و گفت: رویکرد صنعت بیمه نوآوری و شکوفایی است و در این مسیر دست تمامی فعالان شرکت های دانش بنیان و سرمایه های انسانی مبتکر و فناور را در مسیر تقویت و توسعه صنعت بیمه به گرمی می فشاریم.

شایان ذکر است در این برنامه تلویزیونی ویدیویی از عملکرد نهادناظر صنعت بیمه و مجموعه این صنعت در سال ۱۴۰۱ پخش شد و رئیس کل بیمه مرکزی به پرسش های متعدد در این خصوص پاسخ داد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false