×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری هم‌اندیشی انقلاب صنعتی نسل چهار در چادرملو

برگزاری هم‌اندیشی انقلاب صنعتی نسل چهار در چادرملو؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌منظور تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه، دومین نشست هم‌اندیشی با رویکرد انقلاب صنعتی نسل ۴ را برگزار کرد.

به گزارش اکوپرشین، دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و رویکردهای نوین صنعت فولاد جهان در محورهای انقلاب صنعتی نسل چهار، تولید فولاد پاک و بدون آلایندگی، اقتصاد فولاد و توسعه‌یافتگی در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.

در این نشست که با اعلام فراخوان و دعوت از صاحب‌نظران برگزار شد، متخصصان حوزه‌های دانشگاهی، صنعتی و دانش‌بنیان به ارائۀ مقالات خود پرداختند.

در دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌اندازهای زنجیره ارزش فولاد، هوشمندسازی فرایندهای تولید و پایش آنلاین شاخص‌های کلیدی احیا با استفاده از هوش مصنوعی، آماده‌سازی باطله برای صنایع پسماند و نیز تجهیز واحد احیاء به بخش جذب کربن، مورد ارائه و بررسی کارشناسان و متخصصان قرار گرفت.

گفتنی است مجتمع صنعتی چادرملو با هدف تقویت ارتباط بین صنعت، مراکز پژوهشی و نخبگان و ارائه نیازهای روز صنعت برای بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های صاحب‌نظران، این سلسله نشست‌ها را برگزار می‌کند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false