×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حمایت بانک توسعه تعاون از طرحهای گردشگری و صنایع دستی هوشمندانه و هدفمند بوده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی، حمایت بانک از طرحهای این دو بخش را هوشمندانه و هدفمند دانست.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه ها در این حجم و وسعت، فرصت مناسبی برای به هم پیوستن زنجیره های ارزش آفرین در صنایع مختلف ومولد من جمله حوزه گردشگری وصنایع دستی است.

او همچنین با توجه به استقبال کم نظیر از این نمایشگاه گفت: این اقبال عمومی وتوجه خاص مردم به صنعت توریسم، نشان می‌دهد که ورود بانک در این عرصه ومشارکت در قالب سرمایه گذاری های خرد ومتوسط، امری هوشمندانه و هدفمند بوده است.

اضافه کرد: بانک متبوع، خدمات اعتباری و بانکی قابل قبولی به بخش های گردشگری و صنایع دستی ارائه داده است و اقامتگاه های بومگردی، مجتمع های بین راهی، هتل ها، هنرمندان بومی مناطق و کارآفرینان از تسهیلات بانک بهره مند شده اند.

ایرانی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در پی انعقاد قرارداد عاملیت وجوه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ تسهیلات مناسبی به معرفی شدگان پرداخت نمود و همکاری ها جهت انعقاد قرارداد در راستای اجرای بودجه ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد و این اراده وجود دارد که تا در دوره پیش رو نیز، خدمات اعتباری و تخصصی را به مشتریان این بخش ارتقا داد.

وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون مفتخر است که در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و مشاغل خانگی نیز با اعطای تسهیلات اثربخش و مناسب، از فعالین و کارآفرینان دو حوزه گردشگری و صنایع دستی در مناطق مختلف کشور حمایت نموده و در این خصوص،ازجایگاه قابل قبولی در نظام بانکی برخوردار است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با حضور در غرفه صندوق ضمانت صادرات ایران با سید امیر برهانی نائینی مدیر عامل صندوق به گفتگو نشست. وی گفت: انعقاد تفاهم نامه اخیر بانک با صندوق ضمانت صادرات ایران زمینه ساز توسعه خدمات بانکی و ضمانت نامه ای برای تولید کنندگان و کارآفرینان است.

ایرانی در حاشیه این بازدیدها گفت: اگر سرمایه ثبتی بانک افزایش یابد وکماکان وزارت میراث فرهنگی استمرار خدمات مالی به بخش و جامعه هدف را عاملیت توسعه تعاون واگذار کند، شاهد اثربخشی مضاعف و دوچندان خواهیم بود.

ایرانی در ادامه با حضور در غرفه های مربوط به استان های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد، لرستان با هنرمندان ، مسئولین و فعالین گردشگری و صنایع دستی به گفتگو نشست.

در این دیدارها جمعی از مدیران بانکی نیز حضور داشتند و وی را همراهی کردند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false