×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سقف برداشت نقدی از خودپرداز ۶۰ هزار تومان شد!

سقف برداشت نقدی از خودپرداز ۶۰ هزار تومان شد!؛ از روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ سقف برداشت نقدی روزانه از خودپرداز همه بانک‌ها به ۶۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از صنعت‌صنف، روز گذشته دارندگان کارت‌های بانکی پس از مراجعه به خودپردازهای مختلف بانک‌ها اگرچه به مانند هفته‌های گذشته با پیام «امکان پرداخت مبلغ مورد نظر امکان‌پذیر نیست» روبه‌رو نشدند اما با کمال تعجب مشاهده کردند که سقف برداشت نقدی از دستگاه به‌طور غیرقابل باوری کاهش پیدا کرده است.

در این روز خودپردازها فقط تا سقف ۶۰ هزار تومان به هر کاربر پول نقد (اسکناس) تحویل می‌دادند و در صورت ادامه درخواست کاربران با این پیام‌ها که «سقف برداشت روزانه شما به پایان رسیده است» و یا «مبلغ وارد شده بیشتر از سقف مجاز است»، روبه‌رو می‌شدند.

این اقدام بانک‌ها در حالی صورت می‌گیرد که برخی از شعب در مناطق مختلف اقدام به جمع‌آوری دستگاه‌های خودپرداز خود کرده‌اند.

علاوه‌بر این در دو، سه ماه اخیر اغلب خودپردازها در ساعات زیادی از شبانه‌روز دارای اسکناس نیستند و مراجعه‌کنندگان در این مدت نتوانسته‌اند از این دستگاه‌ها پول نقد دریافت کنند.

از سوی دیگر موجودی خودپردازها به شدت کاهش پیدا کرده و در چند ساعت اولیه پس از تعطیلی شعب، از اسکناس خالی می‌شوند.

بنابراین گزارش، کاهش سقف برداشت از خودپردازها به ۶۰ هزار تومان آن هم در شرایطی که این مبلغ به لحاظ ارزشی در مقایسه با سال گذشته برای خریدهای معمولی جوابگو نیست جای بسی تعجب دارد.

کاهش سقف برداشت از خودپردازها به 60 هزار تومان
کاهش سقف برداشت از خودپردازها به ۶۰ هزار تومان

دیگر اینکه در سال‌های گذشته بانک‌ها برای تسهیل امور کاربران در ماه‌ پایانی سال، سقف برداشت را تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌دادند اما اکنون نه تنها این خدمت به فراموشی سپرده شده بلکه سقف برداشت ۲۰۰ هزار تومانی روزانه نیز با کاهش ۱۴۰ هزار تومانی به ۶۰ هزار تومان رسیده است.

متاسفانه این اقدام بدون هرگونه اطلاع‌رسانی از سوی بانک‌های عامل و حتی بانک مرکزی و یا شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی به اجرا درآمده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false