×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نامزدهای اتاق‌ها از ۱۲ اسفند تبلیغ کنند

نامزدهای اتاق‌ها از ۱۲ اسفند تبلیغ کنند؛ زمان تبلیغات برای نامزدهای انتخابات اتاق‌های بازرگانی از ۱۲ تا ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

به گزارش اکوپرشین، هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در اطلاعیه‌ای با یادآوری لزوم رعایت جدول زمان‌بندی فعالیت‌های انتخاباتی به همه نامزدهایی که صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات تایید شده است، اعلام کرد که از تبلیغ زودهنگام و خارج از موعد مقرر قانونی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم خودداری کنند.

همچنین برابر جدول زمان‌بندی انتخابات تا روز ۱۱ اسفند شورای عالی نظارت نظرات خود را درباره اعتراض نامزدها اعلام می‌کند و فهرست نهایی نامزدهای دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور منتشر می‌شود.

در برنامه‌ ابلاغی انجمن نظارت بر انتخابات، زمان تبلیغات برای نامزدها به مدت ۷ روز از ۱۲ اسفند تا ۱۹ اسفند (یک روز قبل از برگزاری انتخابات) در نظر گرفته شده است. براین اساس هرگونه تبلیغ خارج از این موعد ممنوع و به عنوان تخلف انتخاباتی در نظر گرفته می‌شود.

هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد که مدت تبلیغات انتخاباتی برای همه داوطلبان یکسان تعیین شده و انجام هرگونه تبلیغات پیش از موعد یا پس از موعد ممنوع است. 

در اطلاعیه این هیات آمده است: «به همه داوطلبان محترم عضویت در هیات نمایندگان اتاق تهران که صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته است، ابلاغ می‌شود از هرگونه تبلیغات انتخاباتی تحت هر عنوان و به هر شکل ممکن اعم از مستقیم یا غیرمستقیم در کلیه اشکال مختلف اعم از جراید و وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی و غیره با هدف تبلیغات انتخاباتی در خارج از زمان مقرر جداً خودداری کنند».

در این اطلاعیه تاکید شده است که هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران حسب وظیفه قانونی خود بر رعایت مقرره قانونی یاد شده نظارت جدی خواهد داشت و چنانچه مشخص شود مواردی تخلف از آیین‌نامه صورت گرفته است، به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false