×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ایران فاوای ایران خودرو دست‌به کار شد! مالک سایت فروش خودروهای وارداتی کیست؟

ایران فاوای ایران خودرو دست‌به کار شد! مالک سایت فروش خودروهای وارداتی کیست؟ پس از برگزاری جلسه‌ای در روز چهارشنبه در وزارت صمت تصمیم گرفته می‌شود نسخه جدیدی برای عرضه خودروهای وارداتی رونمایی شود که جز نسخه سایت ایرانیکار و سایت اختصاصی ایران خودرو که توسط شرکت ایران فاوای ایران خودرو نوشته شده است نسخه دیگری برای فروش خودروهای وارداتی کمتر از ۷۲ ساعت وجود نداشت .

به گزارش اکوپرشین به نقل از عصر خودرو: در نهایت گویا به دلیل بی‌میلی مالکان و مدیران سایت ایرانیکار ماموریت ویژه به شرکت ایران فاوا واگذار می‌شود تا نسخه اینترنتی فروش خودروهای وارداتی را طی دو روز پنجشنه و جمعه آماده کند .

سایت فروش خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir که بر خلاف تمام پروتکل‌های اینترنتی فعلا هیچ مالکی از آن در دسترس نیست باید از امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱ شروع به فعالیت کند و مردم ایران با پانصد میلیون پول بلوکه شده در این سایت برای خودروهایی که نه برند،  نه مدل، نه قیمت و نه زمان تحویل آن معلوم است ثبت نام کنند .

اینکه نهادهای نظارتی تکلیف مالکیت این سایت و سود سرشار مالکیت این سایت را تا قبل از ۱۱ صبح روز شنبه روشن کنند و مسیر قانونی طی شده برای دادن این مالکیت را تعیین کنند، منتظر اعلام رسمی مقامات وزارت صمت هستیم که چطور این ثروت را به مالک یک سایت چه دولتی و چه خصوصی واگذار کرده‌اند که این همه شتاب برای فروش خودروهای وارداتی در این بستر را دارند .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false