×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رقابت ۱۸۸ نفر برای ۴۰ صندلی

رقابت ۱۸۸ نفر برای ۴۰ صندلی؛ با انصراف ۵ نامزد انتخابات اتاق بازرگانی تهران از مجموع ۱۹۳ نفر، فهرست ۱۸۸ نفره کاندیداهای این اتاق نهایی و رقابت‌ها آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین، با نهایی شدن تعداد نامزدهای دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، ترکیب اعضای هر گروه متناسب با رشته فعالیت آنها منتشر شد.

بر این اساس از ۱۸۸ نفر نامزد نهایی، ۸۶ نفر در گروه بازرگانی، ۷۵ نفر در گروه صنعت، ۱۷ نفر در گروه کشاورزی و ۱۰ نفر در گروه معدن به رقابت خواهند پرداخت.

سخت‌ترین رقابت در این دوره در گروه صنعت شکل گرفته است، جایی که ۷۵ نفر برای تصاحب ۱۳ کرسی هیات نمایندگان رقابت می‌کنند، یعنی برای هر صندلی ۵٫۷ نفر نامزد شده‌اند.

در بخش بازرگانی برای هر یک صندلی از ۱۶ صندلی ۵٫۳ نامزد حضور دارد. برای دو بخش کشاورزی و معدن که تعداد صندلی‌ها به ترتیب ۶ و ۴ است برای هر کرسی ۲٫۸ و ۲٫۵ نفر رقابت خواهند کرد.

علاوه‌بر اعلام فهرست نهایی نامزدها، رأی‌دهندگان دارای کارت عضویت حقیقی نیز می‌توانند با مراجعه به وبسایت انتخابات اتاق ایران https://election.iccima.ir/  وضعیت خود را استعلام بگیرند که آیا می‌توانند در انتخابات رأی بدهند یا خیر.

دارندگان کارت عضویت حقیقی به‌طور حتم باید برای رأی‌دادن در این سامانه ثبت‌نام کنند و مدارک لازم را ارائه دهند تا مجوز رأی دادن آنها صادر شود. در غیر این صورت این اعضا امکان رأی دادن در روز انتخابات را نخواهند داشت و مراجعه آنها به محل اخذ رأی در روز انتخابات خالی از فایده خواهد بود.

گفتنی است نامزدهای این انتخابات، ولو نامزدهای تاییدشده نیز که دارای کارت عضویت حقیقی هستند باید برای رأی دادن در سامانه انتخابات اتاق ایران ثبت‌نام کنند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false