×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز؛ سکه ۲۶ میلیونی شد

تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز؛ سکه ۲۶ میلیونی شد. در لحظه تنظیم این خبر، در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۵ هزار و هشتصد تومان کاهش و با نرخ دو میلیون و ۲۵۱ هزار و چهارصد تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۸۱۴ هزار تومان کاهش به ۲۶ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با ۸۱۵ هزار تومان کاهش به ۲۳ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان رسید.

به گزارش اکوپرشین به نقل از آخرین خبر، روند کاهش قیمت‌ها همچنان در بازار طلا و سکه ادامه دارد؛ به طوریکه سکه امامی به کانال ۲۶ میلیون و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به کانال ۲٫۲ میلیون و ربع سکه هم با ریزشی که امروز پشت سر گذاشت به کانال ۹ میلیون تومان عقب نشینی کرد. هم‌چنین در بازار ارز، نرخ دلار به کانال ۴۸ هزار تومان رسید.

نرخ نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و نرخ ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان کاهش به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در تابلو اعلان نرخ‌ها نمایان شد.
قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید. 

نرخ هر گرم طلا 18 عیار به کانال 2.2 میلیون و ربع سکه هم با ریزشی که امروز پشت سر گذاشت به کانال 9 میلیون تومان عقب نشینی کرد. هم‌چنین در بازار ارز، نرخ دلار به کانال 48 هزار تومان رسید.
نرخ نیم سکه با 400 هزار تومان کاهش به 15 میلیون و 700 هزار تومان و نرخ ربع سکه با 300 هزار تومان کاهش به 9 میلیون و 600 هزار تومان در تابلو اعلان نرخ‌ها نمایان شد.
قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

نرخ دلار به نقل از سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه، به قیمت ۴۸٫۷۸۲ تومان ثبت شد.

نرخ دلار به نقل از سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه، به قیمت 48.782 تومان ثبت شد.

بر اساس اعلام نرخ دلار در بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت اسکناس دلار ۴۲٫۴۴۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸٫۵۸۷ تومان ثبت شد.

بر اساس اعلام نرخ دلار در بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت اسکناس دلار 42.446 تومان و قیمت حواله دلار 38.587 تومان ثبت شد.

همچنین نرخ دلار در بازار آزاد و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز، به قیمت ۴۹٫۰۰۰ تومان قیمت گذاری شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false