×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بررسی مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین

طی نشستی با حضور سرپرست بانک مسکن، استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و مدیران ارشد بانک مسکن، مشکلات و مسایل مربوط به انبوه‌سازان طرح نهضت ملی مسکن در استان بررسی شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا ؛ در این نشست که دکتر علی عسکری سرپرست بانک، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک، سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن و یونس احمدی مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین نیز حضور داشتند، مسوولان استانی قزوین به بیان برخی مشکلات مربوط به انبوه‌سازان طرح نهضت ملی مسکن در این استان پرداختند.

در ادامه، پیشنهادهایی از جمله راه‌اندازی سامانه رتبه‌بندی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن براساس آورده مالی، حمایت بیشتر از طریق تسهیل روند اعطای ضمانت‌نامه به انبوه‌سازان از سوی مسوولان استانی قزوین ارایه شد.

سرپرست بانک مسکن در این نشست با استماع مشکلات و پیشنهادهای ارایه شده از سوی حاضران، ضمن تاکید بر تداوم حمایت بانک مسکن از اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بیان برخی محدودیت‌ها در این خصوص پرداخت.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن نیز با استقبال از پیشنهادهایی ارایه شده، پیگیری این پیشنهادها از سوی هر دو طرف را برای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن خواستار شد.

در پایان این نشست مقرر شد تا جلسات دیگری به‌ منظور پیگیری مسایل و مشکلات انبوه‌سازان طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین برگزار شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false