×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حضور معاون معدنی وزیر صمت در آخرین روزهای سال در استان گلستان و خراسان شمالی

حضور معاون معدنی وزیر صمت در آخرین روزهای سال در استان گلستان و خراسان شمالی، در واپسین روزهای سال که همه‌ی ما دنبال خرید عید و … هستیم انسانهایی در این کشور نفس می‌کشند که نه تنها به فکر خود و خانواده شان نیستند بلکه تمام دغدغه شان چرخ تولید و اقتصاد کشور است .

به گزارش اکوپرشین: رضا محتشمی‌پور معاون معدنی وزیر صمت یکی از این مردان خستگی‌ناپذیر است. هر چند شرایط عمومی اقتصادی کشور چندان تعریفی ندارد اما اقدامات بی نظیر و تحولی او در سال ۱۴۰۱ در بخش معدن دل خانواده معدنی کشور و مردم عزیز که چشم امید به این حوزه‌ی اقتصادی دارند رو حسابی روشن کرد که اخبار آن  در قالب ” اخبار خوب و بد بخش حاکمیتی معدن در سال ۱۴۰۱” منتشر شد . 

حالا او این روزهای پایانی سال رو هم برای سرکشی به دو استان شمالی انتخاب کرده تا کارنامه‌ی امسال را که در واقع دومین سال اصلی مدیریتش در بخش معدن است  درخشان‌تر از سال گذشته ببندد . 

محتشمی پور در اخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱ ابتدا به کارخانجات فر آوری کانسار خزر و کارخانه شورابه ید استان گلستان رفت و پای درد دلهای این دو مجموعه بزرگ و مهم معدنی کشور نشست .

وی همچنین بازدید و بررسی مشکلات تنها معادن تولید ید کشور در شهرستان محروم آق‌قلا در استان گلستان را در دستور کار گذاشت .

در ادامه سفر محتشمی‌پور و مدیران همراهش به جلسه بررسی مشکلات معادن استان گلستان که باحضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مجلس و مسئولین دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی پرداخت .

بازدید از معادن اینچه ۱ و اینچه ۲ اقدام بعدی وی بود که گزارش تصویری آن منتشر شد .

در اقدام  بعدی وی، جلسه‌ای با فرماندار و مسئولین شهرستان مینودشت منعقد و ایشان با پتانسیل‌های معدنی و نیازهای آنها آشنا شدند .

وی سپس به جمع کارکنان بزرگترین معدن زغالسنگ استان گلستان رفت تا پای حرفها و مشکلات آنها بنشیند .  

حضور معاون معدنی وزیر صمت در آخرین روزهای سال در استان گلستان و خراسان شمالی

در پایان وی با مدیران واحدهای معدنی استان دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی نمود.

ایشان فردا عازم مجموعه تولیدی معدنی آلومینای جاجرم در استان خراسان شمالی و چند طرح و پروژه ملی معدنی دیگر هستند .

حضور معاون معدنی وزیر صمت در آخرین روزهای سال در استان گلستان و خراسان شمالی

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false