×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزیدگان کشاورزی اتاق تهران را بشناسید

برگزیدگان کشاورزی اتاق تهران را بشناسید؛ در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، سه نفر از دور قبل و سه نامزد جدید به‌عنوان منتخبان گروه کشاورزی به جمع چهل نفره هیأت نمایندگان اتاق تهران راه پیدا کردند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از صنعت‌صنف، در ترکیب دوره دهم هیات نمایندگان اتاق تهران، نیمی از ترکیب دوره نهم در گروه کشاورزی تغییر کرد و در کنار ۳ چهره دوره قبل، ۳ نماینده جدید از این گروه وارد هیات نمایندگان اتاق تهران شدند.

با خوانش و شمارش ۲۱۸۰ رأی درست و قابل قبول فعال اقتصادی (از مجموع ۲۱۹۴ رأی با ۱۴ رأی سفید) که روز بیستم اسفندماه ۱۴۰۱ در جریان انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران در صندوق‌های رأی انداخته شد، ساکنان جدید ساختمان شماره ۸۲ خیابان وزرا که آن را خانه بخش ‌خصوصی یا پارلمان بخش خصوصی پایتخت می‌خوانند روشن شدند.

از ۶ نماینده بخش ‌خصوصی در گروه کشاورزی، نمایندگی ۳ چهره از دوره نهم برای دوره دهم نیز تمدید شد؛ حسن فروزان‌فرد، کاوه زرگران و علی تقوی‌فر در این دوره نیز در گروه کشاورزی به فعالیت خود ادامه خواهند داد. همچنین فرهاد آگاهی، داود رنگی و مریم تاج‌آبادی نیز در این دوره جزو منتخبان قرار گرفتند و از گروه کشاورزی وارد ترکیب هیات نمایندگان دور دهم شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران در این گزارش، نگاهی اجمالی به کسب‌وکار و پیشینه فعالیت‌های اقتصادی و تشکلی راه‌یافتگان به پارلمان بخش خصوصی در گروه کشاورزی می‌اندازیم تا با کسانی که در چهار سال آینده نماینده این گروه خواهند بود، بیشتر و بهتر آشنا شویم.

این فهرست براساس حرف الفبا مرتب شده است؛

رأی اولی کشاورزی

فرهاد آگاهی اگرچه در صنعت غذا چهره‌ای شناخته شده است و فعالیت گسترده تشکلی دارد، اما برای نخستین بار است که به عنوان نماینده بخش خصوصی در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران قرار می‌گیرد.

او در انتخابات اخیر اتاق تهران، بالاترین رأی بخش کشاورزی را به دست آورد و اگر تا پیش از این، به عنوان یک فعال تشکلی در جلسات اتاق تهران مشارکت می‌کرد، حال نماینده اول بخش کشاورزی و صنایع غذایی در این اتاق باشد.

آگاهی همچنین ریاست هیات مدیره فدراسیون واردات ایران را برعهده دارد و در صنایع فرآورده‌های گوشتی، کارآفرینی شناخته شده است.

کارآفرینی با باکتری

مریم تاج‌آبادی یکی از دو بانوی کارآفرین و فعال اقتصادی است که در انتخابات دوره دهم هیات نمایندگان اتاق تهران با رأی فعالان اقتصادی به پارلمان بخش خصوصی پایتخت راه یافت.

او از فعالان دانش‌بنیان صنایع غذایی کشور و همچنین برنده لوح و نشان امین‌الضرب اتاق تهران است و شرکت تک‌ژن‌زیست را هدایت و راهبری می‌کند.

در کارنامه کاری تاج‌آبادی، ثبت ۱۳ اختراع و اجرای آن دیده می‌شود. او دکترای میکروبیولوژی دارد و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با او معرفی و شناخته می‌شود.

 وی همچنین در چهاردهمین جشنواره کانون کارآفرینان استان تهران در سال ۱۴۰۱، رتبه کارآفرین برتر را به دست آورد.

او نخستین زنی است که در گروه کشاورزی به ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران راه یافته است.

باسابقه در حوزه کشاورزی

علی تقوی‌فر، مدیرعامل شرکت سیمرغ و از کارآفرینان تولید مرغ و تخم‌مرغ کشور است که با حضور در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران از دوره هشتم، نمایندگی گروه کشاورزی را در پارلمان بخش خصوصی برعهده دارد.

او در انتخابات اخیر نیز با رأی اعتماد فعالان اقتصادی موفق شد به دوره دهم هیات نمایندگان اتاق تهران راه پیدا کند.

تقوی‌فر در دوره نهم، نایب‌رئیسی کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران را در اختیار داشت. در کارنامه کاری وی، ریاست سازمان کشاورزی استان تهران نیز دیده می‌شود.

او سال‌های زیادی است که در حوزه کشاورزی و صنعت غذا فعالیت دارد و چه در دولت و چه در بخش خصوصی، چهره‌ای قابل اعتماد بوده است.

نماینده جدید صنعت طیور

داود رنگی از فعالان قدیمی و برتر حوزه کشاورزی است و مدیرعاملی شرکت مرغک را در کارنامه کاری خود دارد و در حال حاضر ریاست هیات مدیره فدراسیون طیور ایران به او محول شده است.

او در انتخابات اخیر اتاق تهران، با رأی فعالان بخش خصوصی، به نمایندگی بخش کشاورزی انتخاب شده است.

رنگی علاوه بر اینکه در صنعت مرغ‌داری و تخم‌مرغ شناخته شده، در دیگر حوزه‌های تجارت نیز فعال است و عضویت در اتحادیه صادرکنندگان آبزیان و انجمن خشکبار ایران نیز در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

معدنچی غلات

کاوه زرگران از کارآفرینان جوان حوزه کشاورزی و رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران در دوره نهم، موفق شد با رأی بخش خصوصی به ترکیب هیات نمایندگان دوره دهم اتاق تهران نیز راه یابد.

او که در رشته معدن تحصیل کرده است، ریاست هیات مدیره انجمن غلات ایران و مدیریت شرکت‌هایی در حوزه تامین غلات و روغن خام را برعهده دارد و در اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه نیز عضو هیات رئیسه است.

او همچنین سابقه دبیری کانون انجمن‌های صنایع غذایی را در کارنامه تشکلی خود دارد و از این جهت بین فعالان حوزه غذا شناخته شده است.

پرچمدار مبارزه با فساد

حسن فروزان‌فرد از دیگر چهره‌های به نسبت جوان هیات نمایندگان اتاق تهران است که در دوره هشتم همراه با ائتلاف برای فردا پا به اتاق تهران گذاشت.

او از فعالان حوزه صنایع غذایی و مدیر کارخانه محصولات غذایی کامبیز است و در حوزه مدیریت بهره‌وری و رقابت‌پذیری نیز فعال است.

فروزان‌فرد در دور نهم هیات نمایندگان اتاق تهران، ریاست کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد را در اختیار داشت و در اتاق ایران نیز در دوره ای با رأی نمایندگان بخش خصوصی، کمیسیون رقابت، خصوصی‌سازی و سلامت اداری این اتاق به او واگذار شد.

او متولی برگزاری همایش روز جهانی مبارزه با فساد در چهار سال گذشته بوده و درراستای شفاف‌سازی و سالم‌سازی فعالیت تشکل‌های بخش خصوصی، سازمان‌های مردم‌نهاد و اتاق‌ها فعالیت کرده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false