×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کارگران پالایشگاه ششم بیمه عمر دوساله شدند

کارگران پالایشگاه ششم بیمه عمر دوساله شدند؛ به همت و ابتکار پیمانکار خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم، همه کارگران و پرسنل مستقر در پالایشگاه ششم پارس جنوبی به مدت دو سال تحت پوشش بیمه عمر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین، امروز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و به میمنت عید سعید فطر در مراسمی با حضور سیدابراهیم طاهری، مدیرعامل سمندیس، نماینده بیمه پاسارگاد، جمعی از مدیران شرکت سمندیس و برخی از مدیران پالایشگاه ششم در سالن جلسات پالایشگاه ششم پارس جنوبی، بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه بالغ‌بر ۷۳۰ نفر از کارگران و پرسنل پالایشگاه ششم به ایشان اهدا شد.

سمندیس پس از عهده‌دار شدن امور تعمیراتی و نگهداری (O&M) پالایشگاه ششم پارس جنوبی (عسلویه) از ابتدای آذرماه ۱۴۰۱، برنامه‌ریزی مدون و دقیقی برای تکریم نیروی کار و سرمایه انسانی شاغل در این پالایشگاه در دستور کار خود قرار داد.

توجه به تأمین آتیه کارگران پالایشگاه ازجمله این اقدامات بود؛ بر این اساس سمندیس تصمیم گرفت هر یک از کارگران را به مدت دو سال و تا پایان مدت قرارداد خود در پالایشگاه ششم تحت پوشش بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد قرار دهد که این عمل همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر عملیاتی شد.

علاوه‌بر تأمین آتیه نیروی انسانی پالایشگاه ششم، اقدامات رفاهی و اسکان کارگران و پرسنل نیز از همان ابتدای شروع قرارداد آغاز شد.

تأمین آتیه نیروی انسانی پالایشگاه ششم، اقدامات رفاهی و اسکان کارگران و پرسنل نیز از همان ابتدای شروع قرارداد آغاز شد+شرکت سمندیس

مدیرعامل سمندیس در این مراسم با تأکید بر حفظ کرامت انسانی اظهار داشت: شرکت سمندیس در طی دوران فعالیت خود کمترین نارضایتی را از سوی پرسنل شاغل در این شرکت دریافت کرده و همواره دغدغه اصلی آن، حفظ کرامت انسانی و انجام امور به نحو احسنت بوده است.

سیدابراهیم طاهری درباره مشکلات موجود نیز تصریح کرد که با اقدام به‌موقع همچون گذشته، موارد مطرح مرتفع خواهد شد.

در ادامه رضا بناگر، قائم‌مقام سرپرست پیمانکار پالایشگاه ششم گفت که نتایج و بازخوردها از شرکت سمندیس در چند ماه اخیر در پروژه نگهداری پالایشگاه ششم مثبت بوده و این شرکت در زمره بهترین‌های پیمان O&M قرار دارد.

نماینده بیمه پاسارگاد نیز در این مراسم با بیان اینکه شرکت سمندیس هزینه بیمه‌نامه عمر کارگران و پرسنل پالایشگاه ششم را به مدت ۲ سال و تا پایان مدت زمان قرارداد خود پرداخت کرده است خطاب به بیمه‌گزاران از آنها خواست تا این بیمه‌نامه را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری ارزنده و پس‌انداز طلایی برای تامین مستمری خود و خانواده‌هایشان در نظر بگیرند و علاوه‌بر اینکه در حفظ و نگهداری آن می‌کوشند، پس از پایان مدت دوساله نسبت به پرداخت به موقع اقساط در زمان تعیین شده اهتمام ورزند.

الهام باقری از مزایای این بیمه‌نامه را پرداخت سرمایه یکجا یا مستمری، بازخرید بیمه‌نامه در مدت بیمه و مستمری، دریافت وام بدون ضامن در مدت بیمه و پرداخت مستمری و پوشش درمان تکمیلی برای هزینه‌های بیمارستانی دانست.

به‌گفته وی بیمه‌نامه یاد شده، پوشش‌های تکمیلی ازجمله بیماری‌های خاص، پرداخت سرمایه در صورت از کارافتادگی، هزینه‌های پزشکی در اثر حادثه، بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی و … را نیز شامل می‌شود.

اقدامات و ابتکارت مؤثر و حمایتی شرکت پیمانکار خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم از ابتدای آغاز به کار در پالایشگاه آن هم در شرایط کنونی اقتصادی کشور نشان‌دهنده تأمین رضایت کامل کارگران  است.

بنابراین گزارش، در شرایطی که از گوشه و کنار کشور، اخباری درباره اعتراضات و اعتصابات کارگران پروژه‌ای صنایع گوناگون در مناطق مختلف کشور ازجمله پارس جنوبی به گوش می‌رسد که خواهان افزایش ۷۹ درصدی دستمزد خود هستند و در این بین معاندان و دشمنان نظام نیز مترصد بهره‌برداری از این اتفاقات برای بحرانی نشان دادن اوضاع کشور هستند، اقدامات و ابتکارت مؤثر و حمایتی شرکت پیمانکار خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم از ابتدای آغاز به کار در پالایشگاه آن هم در شرایط کنونی اقتصادی کشور نشان‌دهنده تأمین رضایت کامل کارگران در این مدت بوده است.

در این میان احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی حسن اسعدی، مدیرعامل پالایشگاه ششم و دیگر مدیران میانی پالایشگاه در بازه‌های زمانی مختلف رضایت خود را از نوع و میزان عملکرد سمندیس اعلام کرده‌اند.

از سوی دیگر رضا رئیسی، رئیس واحد HSE پالایشگاه ششم با اشاره به مجموع اقدامات رفاهی ارائه شده از سوی سمندیس به کارگران و پرسنل پالایشگاه ششم، این اقدامات را موجب افزایش اطمینان خاطر نیروی کار، افرایش تعلق خاطر و درنهایت بالا بردن ضریب ایمنی آنها به‌دلیل ایجاد آرامش در ایشان برشمرد و این خدمات را مؤثر و ارزنده خواند.

ناگفته نماند که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در ماه‌های نخست آغاز به کار سمندیس در پالایشگاه ششم مبنی بر ارائه تذکر درباره خطای انجام شده سبب شد تا نظرات اصلاحی آن سازمان مبنی بر نظارت مضاعف بر زیرمجموعه‌ها، نقش محوری در عملکرد مثبت مجموع نیروهای این شرکت و تلاش شبانه‌روزی و دلسوزانه برای اصلاح و جبران آن بازی کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از نفرات برتر گزارش انومالی که در دو ماه گذشته انتخاب شدند، قدردانی به عمل آمد و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از ایشان تقدیر شد.

به‌گفته عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت‌های تأسیساتی و صنعتی ایران، تشویق نیروهای کاری و پیگیری انومالی از اقدامات فرهنگ‌سازی مثبت و چشمگیر سمندیس در مدت حضورش در پالایشگاه بوده است چراکه بهبود و رفع نواقص و شرایط بالقوه خطر فقط با ثبت و پیگیری همگانی انومالی‌های موجود و حساسیت درباره این امر ممکن خواهد بود و شرکت همواره برای ثبت و کشف انومالی‌ها می‌کوشد.

کارگران پالایشگاه ششم بیمه عمر دوساله شدند+شرکت سمندیس
کارگران پالایشگاه ششم بیمه عمر دوساله شدند+شرکت سمندیس

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false