×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شهرداری با مسدود سازی ورودی شعبه بیمه ایران موجب اخلال در خدمت رسانی شد

مهدی متقی پور مدیر کل پشتیبانی بیمه ایران گفت: شهرداری منطقه ۶ بدون هرگونه اطلاع رسانی قبلی، با مسدود سازی ورودی شعبه مطهری بیمه ایران و پارکینگ مقابل آن موجب اخلال در خدمت رسانی این شعبه به بیمه گذاران و مشتریان شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، متقی پور با اشاره به  پرداخت عوارض تغییر کاربری ملک از مسکونی به اداری در سال ۱۳۶۸ و اخذ مجوز های قانونی برای تعمیرات ساختمان پارکینگ و معرفی یک ساختمان برای کسری پارکینگ های این شعبه خاطر نشان کرد: علی رغم پرداخت هزینه های شهرداری، مکاتبات رسمی و اخذ مجوز های قانونی، شهرداری منطقه ۶ در اقدامی غیر قانونی اقدام به مسدودن سازی ورودی شعبه و پارکینگ مقابل آن با بلوک سیمانی نموده است.

وی در ادامه افزود: بیمه ایران همواره در پرداخت حقوق شهرداری پیش قدم بوده و هیچگونه قصور یا تخلفی در خصوص پرداخت عوارض و حقوقی شهرداری در قبال ساختمان های شعبه مطهری انجام نداده و همچنین هیچگونه اخطاری مبنی بر عدم پرداخت قبوض صادره یا توقف عملیات اجرایی دریافت ننموده است.

مدیر کل پشتیبانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اقدام غیر قانونی شهرداری منطقه ۶ در انسداد ورودی هر دو ملک، موجب اخلال در ارائه خدمات به مردم شریف و همچنین ایراد خدشه به اعتبار و نام شرکت گردیده، موضوع از طریق اداره کل حقوقی و امور قراردادها ، بصورت قانونی در حال پیگیری است .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false