×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رکوردشکنی تاریخی صنعت برق در ارائه تخفیف و پاداش به مشترکین /افزایش ۴ برابری نرخ پاداش مشترکین کم مصرف برق

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از تخصیص پاداش ۲۰ برابری به مشترکین در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد.
به گزارش اکوپرشین / مرجان گودرزی: وی تاکید کرد: براساس این مدل پاداش، که با هدف صرفه جویی در انرژی برق و کاهش مصرف مطرح شده است در صورتی که مشترکان بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می کنند.
مهدیزاده گفت: قیمت تقریبی هر کیلوات ساعت برق برابر ۱۰۰ تومان می باشد که در صورت رعایت الگو و کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ازای هر یک کیلوات ساعت ۲۰۰۰ تومان تخفیف و پاداش تعلق خواهد گرفت.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: تفاوتی که طرح پاداش صرفه‌جویی برق با طرح سال گذشته دارد در این است که سال گذشته اجرای این طرح محدود بود ولی در سال جاری به صورت سراسری اجرا می‌شود؛ همچنین مبلغ پاداش صرفه‌جویی تا ۲۰ برابر افزایش داشته است در حالی که سال گذشته این مبلغ ۵ برابر بود.
مهدیزاده گفت: بر پایه دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت توانیر، استان گیلان در منطقه گرمسیری چهار قرار دارد و الگوی مصرف برق خانگی در این استان در ماه‌های گرم سال (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) تا ۴۰۰ کیلووات ساعت و برای ماه‌های عادی یا غیر گرم سال، تا ۲۰۰ کیلووات ساعت تعیین شده است و در سال ۱۴۰۱ قریب به ۳۵ میلیارد تومان پاداش در قالب تخفیف بهای برق مصرفی به مشترکین گیلانی تعلق گرفت.
وی ضمن تاکید بر همکاری و همراهی بینظیر مشترکین گیلانی در تابستان سال گذشته، اضافه کرد: بر این مبنا اگر مشترکان برق بتوانند در ماه‌های گرم سال مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داده و به ۵۰درصد الگوی مصرف برسانند ، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف معادل ۲۰۰۰ تومان پاداش گرفته و از دولت بستانکار می‌شوند.
مهدیزاده در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده وزارت نیرو وشرکت توانیر برای مدیریت بار اوج مصرف در تابستان امسال کاملا آماده‌ایم و تلاش بر این است با پشتوانه برنامه‌های تدوین شده، ناترازی‌های تولید و مصرف جبران شود و در این راه به همکاری مردم شریف استان امیدواریم تا بتوانیم مانند سال قبل بدون کوچکترین مشکل و خاموشی فصل گرم تابستان را پشت سر بگذاریم.
مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی توزیع برق گیلان

مرجان گودرزی: توزیع برق گیلان 

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false