×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
چین در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سرمایه‌گذاری می‌کند

چین در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سرمایه‌گذاری می‌کند، تفاهم‌نامه احداث کارخانه تولید فرمات سدیم بین یک شرکت چینی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همسو با جذب سرمایه‌ خارجی در این منطقه امضا شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در آیینی با حضور پیام برزگر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و رئیس هئیت مدیره شرکت سرمایه‌گذار چینی، تفاهم‌نامه تحویل ۳ هزار متر زمین از اراضی منطقه ویژه برای احداث کارخانه تولید فرمات سدیم امضا شد.

این شرکت چینی در حوزه پایین‌دست پتروشیمی با سرمایه‌گذاری خارجی معادل ۱۷۵ میلیارد تومان، سالانه ۳۰ هزار تن فرمات سدیم تولید خواهد کرد.

زیرساخت‌های ایجادشده در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همچون، آب، برق، گاز، خطوط انتقال خوراک و محصول، باراندازهای اختصاصی و زیرساخت‌های متنوع ارتباطی موجب اشتیاق سرمایه‌گذاران شده است که در همین راستا طی چند ماه گذشته چند سرمایه‌گذار خارجی از این منطقه راهبردی بازدید کرده و تقاضای سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات، کاهش واردات، ثروت‌آفرینی و جلوگیری از ارزبری، افزایش تولید و اشتغال شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم آورده است تا افزون‌ بر عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رشد تولید، نویدبخش افزایش زمینه‌های اشتغال جوانان و نخبگان عزیز منطقه در صنایع پتروشیمی باشد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false