×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
از صبحانه تا ناهار با دوره های جدید موسسه ایده در تابستان۱۴۰۲

موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده، با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت و کشف استعدادها، دوره های آموزشی و تخصصی ویژه ای را در تابستان سال ۱۴۰۲ به صورت حضوری در نوبت صبح ها برای گروه های سنی مختلف برگزار می کند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی  موسسه فرهنگی هنری ایده، با توجه به اتمام سال تحصیلی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، این موسسه با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت و کشف استعدادها نوجوانان و جوانان، علاوه بر دوره های آموزشی و تخصصی قبلی، دوره های جدید ویژه و متنوع ای را در تابستان سال ۱۴۰۲ به صورت حضوری در نوبت صبح برای گروه های سنی مختلف برگزار می کند.

این دوره ها جدید،شامل: مجسمه سازی با خمیر، عکاسی و فیلم برداری با موبایل و همچنین مجسمه سازی با پاپیه ماشه (ماده ای مرکب و تشکیل شده از تکه‌های کاغذی) است.

علاوه بر دوره های جدید فوق، دوره های: تکنیک تصویرسازی، نورپردازی و عکاسی پرتره، طراحی نشانه پیشرفته، طراحی مد ولباس، فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته، ایلاستریتور مقدماتی و پیشرفته، عکاسی صنعتی تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ، Word press، نقاشی پارچه، طراحی کیف و کفش پیشرفته، نقاشی دیجیتال، تکنیک فیلمبرداری، طراحی پوستر، Stop motion، پرورش خلاقیت کودکان، عکاسی پایه، ادیت و روتوش عکس، دیزاین جواهرات، کارگردانی، طراحی استوری برد، Cinema4D، طراحی محصول، UI/UX و نرم افزارهای xd – figma نیز در فصل تابستان در مدرسه ایده تدریس می شود.

اساتید به نام و مطرح دوره های تابستان موسسه ایده عبارتند از: دکتر آرش سلطانعلی، مهندس فریناز ابراهیم زاده، محراب شیخانی، امیر ایزدبین، محسن گلستانی، بهزاد استادیان، نیلوفر لهراسبی، ایدا فوقانی، لیلا امینی، مونا عبدی، امید شلمانی، فاطمه مددی، ندا غلامی، تقی موسوی، فواد زارع و کوشنا شاهرخی.

درتاریخ ۱۲ اردیبهشت امسال و درمراسم پانزدهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ایده و همزمان با روز معلم ، براساس انتخاب اساتید و هنرجویان موسسه هنری ایده و  با در نظرگرفتن شاخصه ها و معیارهای علمی، اخلاقی و منش استادی، مهندس فریناز ابراهیم زاده برای سومین سال متوالی توانست عنوان استاد برترموسسه فرهنگی هنری ایده را کسب و لوح تقدیر و جایزه ویژه خود را از دکترآرش سلطانعلی مدیرعامل موسسه هنری ایده دریافت کند.

با توجه به فضای صمیمی و حرفه ای موسسه ایده که با استانداردهای موسسه های هنری مطرح جهان همخوانی دارد، و وجود کافه تریای منحصر به فرد با منوهای متنوع که در این مجموعه وجود دارد و همچنین گالری نمایش آثار هنری هنرمندان و هنرجویان و فضای سبز زیبا، هنرجویان ترم تابستانی می توانند از صبحانه تا ناهار در این موسسه ضمن کسب دانش و مهارت های لازم، از یک محیط هنری فوق العاده و کم نظیراستفاده و با اساتید و بازدیدکنندگان و علاقه مندان آثار هنری به بحث و تبادل نظر بپردازند.

موسسه ایده تلاش می کند تا در پایان دوره های آموزشی، هنرجویان برتر را استخدام و یا آنها را به بازارهای کار معرفی نماید.

علاقه مندان برای حضور در این کلاس ها می توانند به نشانی: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم (رمضانی)، پلاک ۲۶ مراجعه و یا با شماره تلفن های:
۰۲۱-۸۸۸۲۳۳۸۷ ، ۰۲۱-۸۸۸۲۳۶۲۵ ، ۰۲۱-۸۸۳۴۸۷۲۱ ،۰۲۱-۸۸۳۴۸۷۲۲ ، ۰۲۱-۸۸۳۴۸۷۲۳ تماس حاصل نمایند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false