×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۵۰ درصد تخفیف دوره های جامع و تکدرس فصل تابستان مدرسه هنری ایده

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فصل تابستان ۱۴۰۲ موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده آغاز شد و علاقمندان تا پایان خرداماه فرصت دارند تا با ثبت نام در این کلاس ها، از جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی موسسه ایده استفاده کنند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ایده ، دوره‌های آموزشی فصل تابستان مدرسه هنری ایده از اول تیر ماه ۱۴۰۲ آغازمی شود. علاقه مندان برای حضور در این دوره ها و بهره مندی از جشنواره ۵۰ درصدی تخفیفات مدرسه ایده تا پایان خرداماه  فرصت خواهند داشت.

دکتر آرش سلطانعلی مدرس دانشگاه و مدیرعامل موسسه فرهنگی، هنری، آموزشی و پژوهشی ایده در این باره گفت: سطح کیفیت آموزش های مدرسه ایده، موجب شده است تا هنرجویان و علاقمندان هنر، پاسخی برای نیازهای علمی و تکنیکی خود در دوره های آموزشی مرتبط بیابند. از این رو برای ترم تابستانی امسال برنامه ریزی های متنوعی و بسیار خوبی صورت گرفته است. جشنواره تخفیف۵۰ درصدی، پرداخت شهریه به صورت اقساطی و همچنین گنجاندن دوره های جدید مانند: مجسمه سازی با گل، عکاسی و فیلم برداری با موبایل ومجسمه سازی با پاپیه ماشه(ماده ای مرکب و تشکیل شده از تکه‌های کاغذی)  برای کودکان و نوجوانان و همچنین رده سنی بزرگسالان، برخی از این برنامه های متنوع مدرسه ایده است.

دکتر سلطانعلی در ادامه افزود: معمولا دغدغه هنرجویان و دانشجویانی که در رشته های هنری تحصیل می کنند، ورود به بازار کار است. موسسه و مدرسه هنری ایده، به منظور رفع نگرانی های هنرجویان و دانشجویان، در پایان هر دوره، اقدام به جذب و استخدام نفرات برتر و همچنین معرفی فارغ التحصیلان به مراکز هنری و بازار کار می کند.

۵۰ درصد تخفیف دوره های جامع و تکدرس فصل تابستان مدرسه هنری ایده

مدیرعامل موسسه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و هنری ایده در خصوص دوره های تابستانی این موسسه گفت: این دوره ها شامل: مجسمه سازی با گل، عکاسی و فیلم برداری با موبایل ، مجسمه سازی با پاپیه ماشه (ماده ای مرکب و تشکیل شده از تکه‌های کاغذی) ، تکنیک تصویرسازی، نورپردازی و عکاسی پرتره، طراحی نشانه پیشرفته، طراحی مد ولباس، فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته، ایلاستریتور مقدماتی و پیشرفته، عکاسی صنعتی تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ، Word press، نقاشی پارچه، طراحی کیف و کفش پیشرفته، نقاشی دیجیتال، تکنیک فیلمبرداری، طراحی پوستر، Stop motion، پرورش خلاقیت کودکان، عکاسی پایه، ادیت و روتوش عکس، دیزاین جواهرات، کارگردانی، طراحی استوری برد، Cinema4D، طراحی محصول، UI/UX و نرم افزارهای xd – figma است.

مجسمه سازی با گل

دوره ها تابستانی موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده به صورت حضوری و همچنین در صورت تمایل هنرجویان به صورت آنلاین و توسط اساتید مجرب ، صاحب نام و مطرح کشور، تدریس خواهد شد. این دوره ها با ارائه مدرک معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد همراه خواهد بود.

ایده، قدیمی ترین و به روز ترین موسسه هنری غیر انتفاعی کشور است که بدون هرگونه حمایت دولتی و هم تراز با موسسه ها و مدارس هنری مطرح جهان، ازسال ١٣٨٧درایران فعالیت می کند.

در موسسه ایده، اساتید هنری مطرحی همچون: دکتر آرش سلطانعلی، مهندس فریناز ابراهیم زاده، دکترنادر عشقی پور، محراب شیخانی، امیر ایزدبین، محسن گلستانی، بهزاد استادیان، نیلوفر لهراسبی، آیدا فوقانی، لیلا امینی، دکتر حامد کاظمی، امید شلمانی، فاطمه مددی، ندا غلامی، تقی موسوی، فواد زارع ، دکتر امیرکمالی، شبنم اسکویی و کوشنا شاهرخی، رشته ها و دروس مختلف را تدریس می کنند.

علاقه‌مندان تا روز چهارشنبه ۳۱خرداد ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی و بهره مندی از تخفیف ۵۰ درصدی جهت ثبت نام به موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم (رمضانی)، پلاک ۲۶ و یا به نشانی های اینترنتی  www.ideaschool.ir و https://ideaschool.academy مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۲۱-۸۸۸۲۳۳۸۷و۰۲۱-۸۸۸۲۳۶۲۵ و۰۲۱-۸۸۳۴۸۷۲۱ و ۰۲۱-۸۸۳۴۸۷۲۲ و ۰۲۱-۸۸۳۴۸۷۲۳ تماس حاصل نمایند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false