×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
میزبانی بابلسر از ۸ میلیون توریست داخلی و خارجی

میزبانی بابلسر از ۸ میلیون توریست داخلی و خارجی، رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری بابلسر از میزبانی بیش از ۸ میلیون توریست داخلی و خارجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اکوپرشین: غلامرضا چشمه‌نور رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بابلسر در حاشیه مراسم سومین نمایشگاه صنایع دستی در سالن ارکیده هتل میزبان بابلسر گفت: طی کمتر از سه ماه نخست امسال این شهرستان میزبان بیش از ۸ میلیون مسافر شب اقامت بوده که از این تعداد ۶۴۷ نفر توریست خارجی بوده‌اند.

او با بیان اینکه بابلسر مقصد گردشگران خارجی است افزود: وجود جاذبه‌های خدادادای وفرهنگ توریستی شهروندان و زیرساخت‌های مناسب نظیر هتل ۵ ستاره میزبان باعث توجه جهانگردان به این شهرساحلی و جنگلی شده است.

چشمه نور گفت:گردشگران خارجی عمدتا از کشور‌های روسیه، ترکیه، چین، ترکمنستان، عراق، فیلیپین، کویت، ارمنستان، آلمان، برزیل، گرجستان و عربستان، کلمبیا، عمان، یمن، یونان، تونس و لبنان و سوریه بوده است.

او افزود: مازندران مملو از هنر و سنن و اداب ونعمات الهی ونیز قطب گردشگری کشوربوده و خوشبختانه سال به سال شاهد شکوفایی صنعت توریسم دراستان می‌باشیم بطوریکه در سومین نمایشگاه صنایع دستی شاهد ازدحام بازدیدگنندگان و همچنین پژوهشگران و تجار از سراسر کشور هستیم و هم اکنون در این نمایشگاه ۶۰ غرفه‌دار با هنردوستان و تجار وارد گفتگو شدند.

شهر زیبای بابلسر
هتل میزبان بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false