true
به گفته مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول، اپراتور اول هماکنون با همکاری ۲۰ شرکت داخلی و خارجی، بیش از ۲۵۰ خدمت ارزش افزوده ارائه میدهد.
محمدرضا سوهانیان در دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه اظهار کرد: این ۲۵۰ خدمت جدید در ۲۵ دسته اصلی از طریق پورتال همراه اول ارائه شده است.
وی راهاندازی موفق خدمات ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عضویت ۲۱۰ نماینده را از دیگر خدمات جدید همراه اول دانست و تاکید کرد: همراه اول با بانکها و سازمانهای مرتبط جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود همکاری بسیار خوبی دارد.
سوهانیان ضمن تشریح رویکردهای استراتژیک همراه اول درباره خدمات ارزش افزوده، از دو رویکرد اصلی بازاریابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی و قرمز نام برد و اظهار کرد: در حالی که ۱۴ درصد فضای معمول کسب و کارها از استراتژی آبی و ۸۶ درصد مابقی قرمز است، نقش کسب و کارهایی که در فضای آبی تعریف میشوند در سودآوری شرکتها بیشتر است.
مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول با بیان اینکه رویکرد استراتژیک اپراتور اول در خدمات ارزش افزوده مبتنی بر واقعیتهای موجود جهان است افزود: رشد درآمد از ناحیه مکالمه تقریبا به صفر رسیده است، در حالی که در سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۱۴ افزایش درآمد از ناحیه سرویسهایی غیر از مکالمه حدود ۱۲ درصد پیشبینی شده است.
وی با تاکید بر اهمیت سرویس موبایل پیمنت گفت: در میان خدمات ارزش افزوده تلفن همراه رشد موبایل پیمنت از بقیه سرویسها بیشتر بوده و خواهد بود.
سوهانیان در پایان ضمن اشاره به برخی جهتگیریهای استراتژیک همراه اول در حوزه خدمات ارزش افزوده خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن خدمات ارزش افزوده بهعنوان یک کسب و کار مهم و جدی، آگاهی به تفاوتهای مهم کسب و کار مبتنی بر پلت فرم با کسب و کارهای دیگر و قواعد بازی جدید، واقف بودن به نقش محوری خود در توسعه اکوسیستم خدمات ارزش خدمات ارزش افزوده، توسعه سبد محصولات ارزش افزوده به شکل کامل با توان برنامهریزی، در نظر گرفتن نیازهای مشتریان همراه اول، ارزشمند بودن کارآفرینی، عمل به تعهدات و… از دیگر جهتگیریهای استراتژیک همراه اول در حوزه ارزش افزوده است.
true
false
false
false