×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بسیاری از مشکلات بیمه شدگان را رفع می کند و گامی مؤثر و بنیادین در تحقق دولت الکترونیک و ایجاد پرونده سلامت بیمار است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جلال جهان نیا در نشست هم اندیشی مدیران سازمان های بیمه گر استان خراسان شمالی با موضوع نسخه الکترونیک، ضمن قدردانی از توجه مدیران سازمان های بیمه گر به مقوله نسخه نویسی الکترونیک، گفت: پزشکان، دندانپزشکان، داروخانه ها و دیگر مراکز ارائه خدمات درمانی، با اقدامات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان مجموعه، در جهت افزایش پهنای باند به ۴ برابر، می توانیم این اطمینان را بدهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکلات احتمالی مرتفع شود.

وی افزود: هدف این است تا همگان از مزایای بیشمار این سامانه که یکی از اساسی ترین گام ها در ایجاد پرونده الکترونیک بیمار و برقراری نظام یکپارچه سلامت کشور که منجر به اتخاذ تصمیمات اساسی در حوزه بهداشت و درمان کشور خواهد شد، بهره کافی را ببرند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری که فرموده اند: می خواهیم اگر چنانچه کسی در خانه ای مریض شد، بیش از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و محدودیت های خاص این دوران، همپوشانی سامانه های نسخه نویسی الکترونیک سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت می تواند کمک شایانی در ارائه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران داشته باشد.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف متعالی نظام، نیازمند همیاری و همکاری تمامی متولیان حوزه سلامت کشور هستیم تا خدمتی مؤثر و درخور شأن به ولی نعمتانمان که همانا مردم ایران اسلامی هستند، ارائه دهیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false