×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیشنهاد وبینار  زنده و تعیین تکلیف ۳ میلیون دلار گم‌شده

پیشنهاد وبینار زنده و تعیین تکلیف ۳ میلیون دلار گم شده و رانت برخی از افراد، در آغاز کلمه بود، و کلمه با خدا بود و کلمه از خدا بود و من عاشق هر کاری که می کنم، هستم و به کاری دست می زنم که عاشق‌اش باشم.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: در دوران کرونا برچسب هولوگرام بیشتر مورد توجه و سبب آرامش مصرف‌کنندگان دارو و تیمار و به‌ویژه اصالت و مطمئن بودن از نوع واکسن شده است.

هولوگرام تصویر فتوالکتریکی سه بعدی است که با اشعه لیزر جان می‌گیرد.

خاصیت منحصر به فرد هولوگرام در این است که یک بخش کوچک حاوی تمام تصویر است.

وقتی قطعه بسیار کوچکی از هولوگرام جدا و روی پرده می هفدهمین قطعه تصویر کاملی از یک جسم را نشان می دهد.

در مورد برنامه تلویزیونی مسائل و مشکلات تخم چشم زده قزل‌آلا در کشور که در ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در گفتگوی ویژه شبکه دوم سیما پخش شد پرونده‌ای را مقابل اصحاب رسانه گشود که تاحصول نتیجه وتنویر افکار عمومی و مخاطبان خاص خود ادامه خواهد داشت.

در پایان قسمت چهارم( به لینک مراجعه شود) سلسله یادداشت نگارنده در پایگاه خبری اکوپرشین، ده‌ها واکنش به این مکتوبات پی آیند که در ده قسمت ارائه می شود به نویسنده ابراز لطف شد که هم از انتقاد کنندگان و هم دوستداران جا دارد تشکر کنم.

قلم حرمت و پاسداشت خدایی دارد و نوع و سبک نگارش به مانند یک هولوگرام خامه و مایه اصالت کلمات و تحلیل نویسنده را بر روی پرده نمایان می‌سازد.

برچسب انکا ناپذیر اصالت نوشتن است چون وقتی عاشق کار خودت در عالم نویسندگی تخصصی هستی مواظب می‌کنی که این هولوگرام نوشتاری تقلبی نباشد و فردای روزگاری که سیب انیشتن وقتی هزار چرخ می‌خورد تا به زمین برسد تا قانون جاذبه زمین کشف شود و شد!!! باید پاسخگوی نوشته‌هایت باشی.

در مورد مسائل و مشکلات تخم چشم‌زده قزل‌آلا وقتی صدا و سیما فرصت پرداختن کامل و جامع به این مبحث را ندارد و بخش دولتی اجراء و تحقیقاتی فعالیت‌های شیلاتی فرصت پاسخگویی به اتهامات غیر مستند و فاقد مدرک مثلا نماینده آبزی اکسیر را ندارد، خمیرمایه استمرار این نوشتارها این است از طریق یک یا چند وبینار تخصصی و برای مخاطب خاص برگزار شود و ابهام زدایی و حتی پاسخگویی به رسانه‌ها در بستری از تعامل و منشور اخلاقی هر چه سریعتر صورت پذیرد.

به یقین گزارش عملکرد پروژهای مشترک اصلاح نژاد ماهی و تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا به روش SPF و کاهش ضریب خونی یا همبستگی ژن‌ها باید با کاهش نمودار واردات تخم چشم‌زده و خروج ارز و از همه مهمتر مشاهده میدانی نتیجه کار پژوهش در مزارع آبزی‌پروری و افزایش مقاومت گونه‌ای در مقابل ویروس و انواع باکتری‌ها و در نهایت عدم تلفات و جلوگیری از ورشکستگی صاحبان مزارع پرورشی ماهیان سردآبی و به‌ویژه قزل‌آلا باشد.

یک الگوریتم ورگرسیون خطی است که با هر داده یک یافته و خروجی می‌دهد و امکان دستکاری در داده‌ها هولوگرام آن نیست.

با گفتار درمانی و صحبت‌های مافوق تخصصی که برای همگان مفهوم نیست که نتیجه‌‌ای در بر ندارد.

آن زمان که گزارش عملکرد پروژه‌های مشترک مد نظر این مقاله در یک وبینار با روش لایو و پخش زنده ارائه شود تکلیف ۳ میلیون دلار گم شده در این ماجرا و ابعاد سوء استفاده و رانت برخی از افراد البته به خاطر تهمت نماینده آبزی اکسیر که بدون مستندات قانونی بود هم در پس مباحث پشت شیشه دوربین و تلفن همراه شفاف و روشن خواهد شد.

در پایان این بخش این امید خواهد بود در این راستا بررسی موارد و هجمه‌ها به بخش اجراء و پژوهشی با ورود بازرسی، حقوقی و حراست به طور قانونی پاسخگویی، رفع اتهامات و ابهامات در دستور کار قرار گیرد.

خامه و مایه جوهر این قلم بر پایه منشور اخلاقی بوده و رویکرد اصولی و واقع‌گرانه این سلسله نوشتار تلاش در راستای نشان اصالت هولوگرام این مباحث است که صدا و سیما در این رابطه فرصت دفاع منطقی و مسوولانه را متاسفانه به بخش دولتی و تعاونی تکثیر وپرورش ماهی قزل‌آلا از مزرعه تاسفره(صفر تا صد) نداد وبنابر وظایف و رسالت رسانه بر دوش نویسندگان افتاد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false