×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عرضه توانمندی‌های ذوب‌آهن در نمایشگاه صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی

عرضه توانمندی‌های ذوب‌آهن در نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی، شرکت ذوب‌آهن در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اکوپرشین به نقل از ذوب ۲۴، شرکت ذوب‌آهن اصفهان همچون گذشته در این نمایشگاه‌، با عرضه توانمندی‌ها و دانش بومی‌سازی شده این شرکت در زمینه خدمات آزمایشگاهی و با ارائه علوم خدمات آزمایشگاهی در زمینه‌های آزمایشگاه اسپکتروگرافی، خواص مکانیکی، متالوگرافی، سیالات، شیمی، نسوز، کک و مواد شیمیایی و کنترل مواد به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان، حضوری فعال دارد.

ذوب‌آهن اصفهان با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز، سالیان متمادی به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد و مرجع در زمینه‌ آزمون‌های مختلف است.

آزمایشگاه مرکزی ذوب‌آهن اصفهان از سال ۱۳۹۱ تا کنون و طی ۳دوره متوالیِ ۳ساله موفق به پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت آزمایشگاه بر مبنای استاندارد ISO/IEC 17025 و دریافت گواهینامه تایید صلاحیت از نظام تایید صلاحیت ایران گردیده و در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان واحد نمونه آزمایشگاهی در سطح ملی معرفی شده است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ آبان ماه سال جاری در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false