×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حقوق مدیرعامل یک شرکت خودروساز دولتی ۲۰۰ میلیون تومان و رئیس دفترش ۱۵۰ میلیون تومان در ماه است

حقوق مدیرعامل یک شرکت خودروساز دولتی ۲۰۰ میلیون تومان و رئیس دفترش ۱۵۰ میلیون تومان در ماه است، براساس اطلاعات رسیده درحالیکه کارگران یک شرکت خودروساز دولتی طبق مصوبات وزارت کار حقوق خود را دریافت می کنند؛ حقوق مدیرعامل این شرکت حدود ۲۰ برابر حقوق یک کارگر و حقوق مدیر حوزه ریاست وی نیز حدود ۱۵ برابر حقوق کارگران همین شرکت خودروساز است.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از اقتصاد سالم، این وضعیت در حالی ست که براساس گزارشات ارسالی همین شرکت خودروسازی به سازمان بورس درج شده در سایت کدال؛ این شرکت خودروساز دولتی دارای زیان‌های انباشته هزاران میلیارد تومانی است.

اطلاعاتی که نیروهای دلسوز و وطن پرست در اختیار ما قرار داده‌اند نشان می‌دهد که حقوق مدیرعامل این شرکت خودروسازی حدود دو میلیارد ریال (۲۰۰ میلیون تومان) در ماه است.

رئیس دفتر مدیرعامل این شرکت خودروساز نیز ماهانه حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۱۵۰ میلیون تومان) در ماه حقوقش است.

با حقوق ۲۰۰ میلیون تومانی، رکورد حقوق‌های نجومی به نام مدیران خودروسازی شده و باید در کتاب ثبت رکوردها (گینس) ثبت شود

این وضعیت در حالی ست که نامبردگان علاوه بر حقوق‌های فوق نجومی‌ای که از کیسه‌ بیت‌المال در این شرکت خودروسازی برای خود بریده اند؛ خود را لایق مزایای خاص دیگری نیز دانسته‌اند…

طنز تلخ و گزنده ماجرا اینجاست که مدیرعامل این شرکت خودروسازی در شوهای تبلیغاتیش؛ کاهش هزینه‌ها را از مهمترین دستاوردهای خود در مدیریت این شرکت خودروسازی عنوان کرده است!

ذکر این نکته ضروری ست که پیش از مدیرعامل شدن این فرد در این شرکت دولتی خودروسازی؛ سطح حقوق‌های مدیران ارشد در این شرکت به این میزان و در این حد “نبوده” است، اما در دوره مدیرعاملی نامبرده به این رقم‌های “نجومی و باورنکردنی” افزایش یافته است…

در چنین شرایطی از سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی کشور درخواست می‌شود برای صیانت از اموال مردم و بیت‌المال بررسی کنند که در این شرکت خودروسازی تحت مدیریت این فرد چه می‌گذرد…

مطمئنا با چنین بریز و بپاش‌هایی از کیسه بیت‌المال انتظارات مردم و مقامات ارشد کشور، برای افزایش کیفیت خودرو و کنترل و تثبیت قیمت محصولات این شرکت خودروسازی تحقق نخواهد یافت.

نامبردگان با حقوق‌های ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی خود؛ رکورد حقوق‌های نجومی را شکسته‌اند و باید نام شان در کتاب جهانی ثبت رکوردها (گینس) ثبت شود!

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false