×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
متین کاکویی سرپرست جدید ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو

متین کاکویی سرپرست جدید ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در حکمی متین کاکویی را به عنوان سرپرست ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت منصوب کرد.

به گزارش اکوپرشین: متین کاکویی دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات و دانش آموخته رشته ارتباطات و فرهنگ در مقطع دکتری است و نزدیک به دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف حوزه رسانه‌ و ارتباطات را در سابقه کاری خود دارد.

از سوابق کاری کاکویی می‌توان به مدیریت اداره اقتصادی خبرگزاری ایسنا، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بازرگانی پتروشیمی، مدیریت روابط عمومی شرکت کالای پتروشیمی، مشاور رسانه‌ای وزارتخانه‌های صمت، نفت و نیرو، گروه صنعتی انتخاب، گروه مپنا و مدیر اجرایی موسسه فرهنگی آهنگ آتیه (وابسته به سازمان تامین اجتماعی) اشاره کرد.

او همچنین در سال‌های گذشته مدرس دوره‌های تخصصی ارتباطات، روابط عمومی، روزنامه نگاری و تبلیغات در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی مختلف بوده است.

تلاش برای ارتقای جایگاه ایران خودرو در افکار عمومی، تبیین جایگاه این شرکت به عنوان مهم‌ترین خودروساز کشور و تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذی‌نفعان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تمامی رسانه‌ها به منظور انعکاس بهینه اقدامات انجام شده در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو از مهن‌ترین ماموریت‌های او در گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false