×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سالاری: شیراز در برگزاری رویدادهای هنری در رتبه بالایی در کشور قرار دارد+فیلم

سالاری: شیراز در برگزاری رویدادهای هنری در رتبه بالایی در کشور قرار دارد، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رضایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان تئاتر از برگزاری جشنواره منطقه ای در شیراز خبرداد.

محمود سالاری در حاشیه تماشای یکی از آثار جشنواره منطقه‌ای در گفت‌وگو با شهر مردم اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای در استان فارس به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سطح بالایی از نظر کمی و کیفی برگزار شد.

به گزارش اکوپرشین؛ عباس امیری| وی با اشاره به برگزاری ۴ جشنواره منطقه ای در استان‌های فارس، سمنان، خراسان و آذربایجان اظهار کرد: امیدواریم به بهانه برگزاری جشنواره منطقه‌ای در استان‌ها تجهیزات مناسبی به مناطق ارسال شود و اتفاقات مبارکی در پی این جشنواره‌ها بیافتد.

وی با بیان اینکه جشنواره شیراز با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم هم روبه رو شد، افزود: جمعیتی که شبها و روزها در سالن‌ها حضور پیدا می‌کنند و استقبالی که مشاهده شد، حکایت از این دارد که کارها در مناطق مورد اقبال عمومی است و مردم به لحاظ فرهنگی، فرهیختگی بودن کافی را دارند و از این جشنواره استقبال می کنند.

سلاری افزود: برپایی جشنواره‌های منطقه ای ضمن اینکه استعدادها را ارتقا می دهد و تعامل هنرمندان مراکز مختلف رابا هم بیشتر می‌کند، کمک می‌کند بخش مشکلات زیرساخت‌ها و کاستی‌ها برطرف شود و ارتقا یابد. بنابر این هنرمندان روستاها، شهرستان‌ها و مراکز مختلف وقتی در این جشنواره ها کنار هم قرار می گیرند، می توانند برای اعتلای تئاتر تلاش کنند.

تقدیر از اداره کل ارشاد فارس

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص ارزیابی خود از برگزاری جشنواره منطقه ای در استان فارس، گفت: فارس به خصوص و شهر شیراز به دلیل قدمت در حوزه فرهیختگی و فرهنگی و تئاتر که دارد و توانمندیهای زیرساختی در اجرای چنین رویدادهایی، در رتبه بالایی در کشور قرار دارد و وقتی این جا جشنواره ای برگزار می‌شود، همه ابعاد جشنواره در نظر گرفته می‌شود و رضایت کافی را هنرمندان از برپایی جشنواره در استان فارس و شهر شیراز دارند که جا دارد از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاران ایشان که برای برپایی چنین جشنواره‌هایی نیروی کافی را دارند و همه ابزار را پای کار می آورند، تقدیر کنم.

سالاری البته به گلایه‌ای هم از سوی هنرمندان تئاتر اشاره کرد و گفت: تنها چیزی که هنرمندان از آن گلایه مند بودند، فشردگی اجراها بود که امیدواریم در دوره‌های بعدی این مشکل را برطرف کنیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false