×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کیفرخواست عزل مدیرعامل خیریه نرجس شیراز صادر شد+فیلم

کیفرخواست عزل مدیرعامل خیریه نرجس شیراز صادر شد، بعد از طی شدن یک روند طولانی بالاخره کیفرخواست عزل مدیرعامل خیریه نرجس، همسر، دختر، دو پسرش و مدیر مالی این خیریه صادر شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از شهرمردم: فرخنده آشوری | چند ماه قبل برای اولین بار، خبر تخلفات و جرائم گردانندگان موسسه خیریه نرجس شیراز که از معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی مراقبت می‌کند، رسانه‌ای شد که مدیرعامل این موسسه، با برگزاری یک نشست خبری، تمام موارد را تکذیب کرد، اما به جز دو رسانه، دیگر رسانه‌ها حاضر به انتشار این تکذیبیه نشدند.

 این در حالی بود که پرونده تخلف آنها، حدود سه سال در بخش های مختلف دادگستری فارس در حال بررسی بود، اما بالاخره بعد از گذشت چند سال، در روز ۱۵ فروردین، کیفرخواست عزل مدیرعامل خیریه نرجس، همسر، دختر و دو پسرش و مدیر مالی این خیریه، توسط شعبه ۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز، صادر و به دادگاه کیفری ارسال شد.

روزنامه شهر مردم، پیش از این، گزارشی را در مورد تخلفات مسئولان این خیریه، منتشر کرده بود و به همین دلیل، از طریق برخی که خود را خیر می‌دانستند اما بعد مشخص شد که از کارکنان این موسسه بودند، مورد شماتت و حتی تهدید قرار گرفته بود، ولی ما مستنداتی را در دست داشتیم که تنها به دلیل توصیه سیستم قضایی، در راستای پیشبرد بهتر این پرونده، از انتشار آنها و پرداختن به تخلفات این تیم خانوادگی، حذر کردیم.

قرار نهایی این افراد، در اواخر سال گذشته، در دادسرا صادر شده است که بر اساس این حکم، دو تن از مجرمان که فرزندان مدیرعامل این موسسه هستند، در «بزه تخریب و حذف داده‌های رایانه‌ای از سامانه‌های رایانه‌ای»، مجرم شناخته شدند. در بخش دیگر این قرار نهایی، مدیرعامل موسسه، در «بزه تخلف از اساسنامه تعاونی‌های موسسه نرجس» نیز مجرم شناخته شده است.

قبول همزمان سمت مدیرعامل دو شرکت تعاونی مصرف و مسکن کارکنان موسسه، توسط «هدایت الله بهاالدینی» مدیرعامل این خیریه، به عضویت درآوردن اشخاص فاقد شرایط واگذاری واحدها، به اشخاص غیر عضو و سهامدار، معامله مدیر با تعاونی برخلاف ماده ۱۲۹، واگذاری یک خودرو به یکی از متهمان، بدون مصوبه مجمع عمومی شرکت تعاونی، عدم برگزاری مجامع عمومی در زمان های مقرر، از سری تخلفات در این بخش بوده است.

این ۶ نفر، در بزه «تحصیل مال از طریق نامشروع» که ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد نیز مجرم شناخته شده‌اند که امیدواریم در دادگاه، با توجه به حساسیت موضوع و ضربه به اعتماد عمومی، در راستای انجام کار خیر، این فریضه الهی، این متهمان به سختی مجازات شوند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false