×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رشد بیش از ۱۰ برابری تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه

رشد بیش از ۱۰ برابری تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه، رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: در دو ماهه ابتدایی امسال تخلیه کالاهای تجاری در این بندر نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است که عمده دلیل آن ارائه خدمات رسانی مطلوب و به دنبال آن موج پررنگ بازگشت تجار و بازرگانان گناوه برای فعالیت در زادگاه خودشان است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از سازمان بنادرودریانوردی، کیامرث جوکار رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: این بندر با ارائه خدمات ترانزیت، تسهیلات و تخفیف‌های ویژه، تجار و بازرگانان را برای فعالیت بیش از پیش در گناوه ترغیب کرده است.

وی بیان کرد: خدمات ارائه شده و آغاز فرآیند توسعه زیرساخت‌ها در بندر گناوه همچنین چشم انداز بسیار روشنی را برای فعالیت تجار و بازرگانان ایجاد کرده است.

جوکار ادامه داد: در ۲ ماه اول امسال یک هزار و ۵۴۶ تن کالای تجاری در این بندر تخلیه شده در حالی که این میزان تخلیه در دو ماه اول سال گذشته ۱۳۲ تن بوده است.

وی افزود: عمده کالاهای تجاری وارداتی، نیازهای مردم و بازار این منطقه و سایر استان‌های همجوار نظیر کولر گازی، لوازم یدکی و ادوات تاسیساتی بوده است.

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه تصریح کرد: میزان کالاهای تجاری ورودی از طریق رویه ترانشیپ (کانتینری) به این بندر در ۲ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

جوکار گفت: میزان کالای تجاری ورودی از طریق این رویه در ۲ ماه نخست امسال یک هزار و ۷۹۴ تن بوده است.

وی ادامه داد: در ۲ ماه نخست سال قبل یک هزار و ۵۸۰ تن کالای تجاری ورودی به این بندر به روش ترانشیپ وارد شده است.

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه بیان کرد: کالاهای تجاری تخلیه شده در این بندر، جنبه درآمدزایی داشته که طبق روال قانونی با تعامل خیلی خوب مدیرکل گمرک این شهرستان ترخیص شده است.

جوکار همچنین از تعامل و همکاری مدیرکل گمرک  شهرستان گناوه در زمینه آسان‌سازی روند ترخیص کالاهای تجاری قدردانی کرد.

بندر تجاری گناوه از بنادر فعال استان بوشهر به‌شمار می‌آید و شغل ۸۰ درصد مردم این منطقه به دریانوردی وابسته است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false