×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپارس :شنیدستم که در یک روز زیبا ، به پاییز ۹۰ در عمق سرما، مقرر شد که محصولی بگیرد، گل و بلبل برای جنس مرغوب، نه که در آن مراسم گل کم آمد! که اجناس وطن شد همه مغلوب!

در آن روز قشنگ و پر سعادت ، که مهمان بود آقا مهدی غضنفر، وزیره آن ابر گنده وزارت، که گویا تازگی خوانده شده صنعت، معدن تجارت، به روز جایزه ملی کیفیت، توجه بشود کیفیت، نه که مثل بقیه کمیت، به بار آمد یه کم یک افتضاحی، نشد پیدا که جنس دلبخواهی!! نگه کردم به آن بیچاره تندیس که با کلی ادا و افه و فیس، چنان لم داده بود یک کنج طاقدیس، چنان قه قه ، چنان قاه قاه، خنده می زد، به ریش صاحبان خوب اجناس، که شد سوژه برای صد تا عکاس! فقط مانده سوالی ، سوال بی جوابی، که آن مه رخ لقایان ، که آن جانانه جانان ، که آن سنبل نشان ها ، که محصولاتشان در بوق و کرنا، شده زینت ده؛ صدا و سیما، که سر دادند آواز واسه محصول خود صد تا و یک غاز! که پاره پاره کرده ادعاها تمام سقف هفتا آسمانها…
بیا بشنو تو ای دوست که قضیه از این روست ، دلم تاپ تاپ زند بدجور تاپ تاپ، برای آن بزرگانی که چندان، به ماهوراره و لپ تاپ، پزی دادند بر جنس تحفه، که ما در خارجه داریم، غرفه! نگو غرفه بگو هولو تو اکسپو، دهان بگشوده و تعربف کردیم، که ما تولید کیف و قیف کردیم و ما با دست خود جنس فرنگی؛ درون لیف کردیم!
و حالا مایه شرمندگی هم و حالا مایه افسردگی هم و حالا مایه درماندگی شد!
برو جانا، چنین روزی نبینی ، نشی پخمه مثال سیب زمینی، نیرزد جنس تو حتی به قد جنس چینی!
بگویم باز هم خاطراتی؛ همه اصل و نباشد شایعاتی، که در آن وقت شیرین، نه یک تندیس زرین و نه تندیس سیمین و نه حتی و نه حتی ، برنزین!! نشد قابل برای جنس دسته پایین.
فقط گویم برایت، که شد محصول برخی جان فدایت، چو خود را کشته بودند ؛ چو آش رشته بودند، برای اشتهار و اهتمام در نوع محصول، ترقی خرد شد شاخ یک غول!
بداد آن مرد مردان، ۱۰ ستاره برای هر کی که یک تک بیاره!
بگفتا آن وزیر مهربانان، که ای جانان ، که ای شیرین زبانان، برید کاسه بیارید، کشک بسابید!
بگفتم آنچه بود اندر میانه ، برید فکری کنید در این زمانه!
کنم ختم کلام و صد دو بدرود، که شاید روزی آید دیر نه زود، شود کیفیت اجناس بهتر و قیمت هم شود حتما گرانتر!
قربانت بگردم…
قد قد قلم!

اصل خبر: در مراسم امروز جایزه ملی کیفیت؛
هیچ محصولی تندیس نگرفت/۲۲ محصول گواهی کیفیت گرفتند
خبرگزاری فارس: در مراسم هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت ۱۳ محصول در سطح گواهی اشتهار به کیفیت و ۹ محصول در سطح گواهی اهتمام به کیفیت برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مراسم امروز که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد ۹ محصول در سطح اهتمام، ۶ محصول در سطح اشتهار یک ستاره، ۵ محصول در سطح اشتهار ۲ ستاره و ۲ محصول در سطح اشتهار ۳ ستاره انتخاب شدند.
در فرایند جایزه ملی کیفیت امسال هیچ محصولی موفق به دریافت تندیس زرین، سیمین یا برنزین نشد.
گروه صنعتی ایران خودرو دربین ۴۰ واحد صنعتی مورد ارزیابی، هفت تقدیر نامه اشتهار به کیفیت سه، دو و یک ستاره را برای هفت محصول خود دریافت کرد.از سویی شرکت سایپا نیز خود اقدام به برگزاری مراسم روز ملی کیفیت کرد.
افشین روغنی، معاون صنایع و اقتصادی وزیر صنعت به عنوان یکی از معاونتهای مرتبط با موضوع کیفیت واحدهای تولیدی در مراسم امروز غایب بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false