×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ گفت : اجرای طرح استقبال از بهار سال ۱۳۹۱ حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک با محوریت و اولویت خدمت رسانی به شهروندان در زمینه های حمل و نقل عمومی در حال انجام است .

به گزارش ” شهر ” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، غلام حسین سلمانی با بیان مطلب فوق افزود : تامین آسایش و ایمنی در زمینه حمل و نقل عمومی و استفاده از شبکه معابر و ساماندهی تجهیزات ترافیکی بعنوان امور مستمر در دستور کار این حوزه قرار دارد .
وی با اشاره به نواقص پایانه های حمل و نقل عمومی سطح منطقه گفت : از سوی این حوزه در راستای رفع نواقص پایانه های حمل و نقل عمومی و تجهیز و ساماندهی ایستگاه های اتوبوس ، مرمت ، پوشش و تامین روشنایی پلهای هوایی عابر پیاده در سطح منطقه و نوسازی تجهیزات ایمن ترافیکی در شبکه معابر در حال اجرا می باشد .
سلمانی در ادامه اظهار داشت : تا کنون نسبت به نصب ۲۵ دستگاه سر پناه جدید ، برق رسانی و تامین روشنایی ۶۵ دستگاه سر پناه ، رفع نواقص و پوشش ۴۵ دستگاه سر پناه و تامین روشنایی ۲۶ دستگاه پل و نصب تابلو و تجهیزات ترافیکی به میزان ۶۰۰ عدد اقدام شده است .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۲۱ در ادامه گفت : این حوزه تا پایان اجرای طرح ، اقدامات فوق الذکر را در دستور کار دارد و عملیات خط کشی معابر را نیز با توجه به شرایط جوی در بازه های انتهایی در نظر گرفته و به مرحله اجرا می رساند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false